Juli!!

Jeg er spent på de to neste mnd,hvem blir den første som føder?
Hvordan går det? Bilder:-)
Så er jeg begynt så smått må få litt nerver for min egen fødsel...

Spennende tid dette :) Har egentlig gått hele graviditet og følt meg klar til å få lille garpen ut, for å bli i bedre form selv, synes det har gått så seint at det føles som jeg har vært gravid i 5 år. Men nå nærmer det seg virkelig :D Skal bli en befrielse for kropp og sjel :) Og selvfølgelig gleder jeg meg til å se den lille og kose med han dagen lang :D Ul termin er 3' august, han har hatt hodet ned siden oul, men jeg kjenner ingen tegn til verken nedpresss eller annet som kan tyde på at han vil ut snart, så belager meg på å gå over så får jeg heller bli positivt overrasket :D

Uææ! Ja! Nå er vi nære jenter! Slo meg plutselig at det er påtide å begynne å vaske babytøy osv, nå er det ikke lenge igjen!!

Gleder meg! :-D
Men stresser litt med alt jeg hadde tenkt å ha gjort ferdig før baby kommer:-/ håper vi rekker det:-)

Herregud! Tårene kommer automatisk når jeg leser dette. Tenk at det ikke er lenge igjen!! Det er nå det begynner å bli virkelig for meg hvertfall :o

Så spennende!!! Kommer nok noen augsutbabyer de neste ukene nå! Blir spennende å lese fødselshistorier :)
Menstermin er 24.juli mens ul termin er 7.august.. Stort sprik for meg, men får innstille meg på ul termin :p

Det blir en spennende måned! :)

Her sa jordmor i går: "Jaja, jeg går til ferie nå og kommer ikke tilbake før 1 aug, og da er nok lillegutten din ute".

Blir litt stresset, samtidig som det er deilig å tenke på at vi snart får ha han sammen med oss :)

Jeg er spent på de to neste mnd,hvem blir den første som føder?
Hvordan går det? Bilder:)
Så er jeg begynt så smått må få litt nerver for min egen fødsel...

Det er vel allerede en som har åpnet ballet, var det ikke en som skrev en tråd her som hadde født prematurt? Men er uansett enig i at det er spennende tider fremover :-)

Det blir en spennende måned! :)

Her sa jordmor i går: "Jaja, jeg går til ferie nå og kommer ikke tilbake før 1 aug, og da er nok lillegutten din ute".

Blir litt stresset, samtidig som det er deilig å tenke på at vi snart får ha han sammen med oss :)
Min JM sa det samme :P "jeg går ut i ferie neste uke, setter opp en time når jeg er tilbake.. Tror ikke jeg ser deg da men.." :D

Rart å tenke på at det er så nært ja...har termin 2. august så kan fort bli et julibarn dette:D Føler meg så intens høygravid at jeg kan nesten ikke skjønne at dette skal vare i 4 uker til:eek:

Hadde kalkulert termin 4 august.
Klarte å prate oss til termin 31 July ved tidlig privat UL11+5 fordi vi vet at Haukeland er seinest i landet til å starte fødsel ved overtid.
Ved UL18 ville sonograf bruke 3 august, og igjen protesterte vi.
Hun sa hun ikke kunne sette 31juli uten papirer/bilde. Heldigvis hadde mannen dårlig bilde på tlf også i tillegg viste vi om morkakens plassering bak og lavt samt kjønn som vi ikke kunne vite uten UL.
Da sa hun ok lårbeinet er 31 juli så vi setter det selv om alle andre indikasjoner sa 3 august sa hun.

Pga komplikasjoner er det keisersnitt på tirsdag 5 juli.
Estimert fødselsvekt ca 2.8-2.9kg.

Min mann og jeg gjetter 2380 gram.
Har UL rett eller tar de feil?
Dagens stalltips:
min mann er høy og stor, jeg er liten fra asia.

Hi hi hi andre som vil gjette vekten?

Gutten titter ut på Tirsdag.
Hvem tipper riktig vekt??????

Rart å tenke på at det er så nært ja...har termin 2. august så kan fort bli et julibarn dette:D Føler meg så intens høygravid at jeg kan nesten ikke skjønne at dette skal vare i 4 uker til:eek:

Det er det jeg også tenker, skikkelig intens høygravid☺️

Back
Topp