Tidlig ultralyd ❤

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Da har jeg vært på tidlig ultralyd! Bilder kommer litt senere :)

Er 14+5 og for en fantastisk opplevelse! Bebisen sparket og vrei seg :) nakken var fin og alt var bra! fikk video, 3D bilder og vanlige bilder! Vi fikk til og med se med 3D briller om hvordan bebisen lå i livmoren ❤ helt fantastisk!

Vi var veldig spente på om han kunne se kjønn! Bebisen lå helt perfekt å spriket med bena og han fikk sett lenge og godt under i fra. Så han var 90% sikker og ville kjøpt et rosa lodd på dette :D så her venter vi ei lita jente ❤❤ samboeren min ble så stolt og vi begge så glad! Han har 2 gutter fra før og jeg ei jente, så nå blir det 2 gutter og 2 jenter :) vi får også brukt et jentenavn som betyr masse for oss :) en stor dag!

Ultralydklinikken i Drammen kan anbefales :) brukte han sist også :)

Her er de :)

Vedlegg

• 1467285810157.jpg
    1467285810157.jpg
    36,5 KB · Visninger: 53
  • 1467285817497.jpg
    1467285817497.jpg
    53,8 KB · Visninger: 53
  • 1467285835566.jpg
    1467285835566.jpg
    54,6 KB · Visninger: 48
  • 1467285860856.jpg
    1467285860856.jpg
    48 KB · Visninger: 51
  • 1467285869546.jpg
    1467285869546.jpg
    49,2 KB · Visninger: 56
  • 1467285884566.jpg
    1467285884566.jpg
    46,8 KB · Visninger: 53
  • 1467285900446.jpg
    1467285900446.jpg
    45 KB · Visninger: 53

Er 14+5 og for en fantastisk opplevelse! Bebisen sparket og vrei seg :) nakken var fin og alt var bra! fikk video, 3D bilder og vanlige bilder! Vi fikk til og med se med 3D briller om hvordan bebisen lå i livmoren ❤ helt fantastisk!

Vi var veldig spente på om han kunne se kjønn! Bebisen lå helt perfekt å spriket med bena og han fikk sett lenge og godt under i fra. Så han var 90% sikker og ville kjøpt et rosa lodd på dette :D så her venter vi ei lita jente ❤❤ samboeren min ble så stolt og vi begge så glad! Han har 2 gutter fra før og jeg ei jente, så nå blir det 2 gutter og 2 jenter :) vi får også brukt et jentenavn som betyr masse for oss :) en stor dag!

For en gledelig dag! Gratulerer :D

For en gledelig dag! Gratulerer :D
Tusen takk! Er så lykkelig :D var litt redd for at noe var galt. Jeg gikk på p-piller og samboeren min går på cellegift vær uke. Så han skulle egentlig ikke kunne blitt pappa nå. Og faren for at noe er galt med cæden er jo der. Så var en del tårer og smil som kom ❤

Last edited:
Tusen takk! Er så lykkelig :D var litt redd for at noe var galt. Jeg gikk på p-piller og samboeren min går på cellegift vær uke. Så han skulle egentlig ikke kunne blitt pappa nå. Og faren for at noe er galt på cæden er jo der. Så var en del tårer som og smil som kom ❤
Oi! Da skjønner jeg at det var spesielt mye følelser involvert! Fantastisk at dere fikk det til med dårlige odds :D

Oi! Da skjønner jeg at det var spesielt mye følelser involvert! Fantastisk at dere fikk det til med dårlige odds :D
Ja der var helt fantastisk! Og veldig stort for pappa å vente ei lita jente ❤

Gratulerer med en lite jente, også så gøy at dere får brukt et navn som betyr mye :-) Håper litt på jente selv siden vi også har et jentenavn som betyr mye :-)

Da håper jeg dere får det :) og tusen takk!
Eg og :-) Ellers må vi vell muligens få en til ;-) Har alltid sett for meg at eg får to gutter, så tror nok det er en gutt til på vei :-) Vi finner vell et navn om så, vi hadde et, men det er helt ødelagt av diverse grunner

Var det på ultralydklinkikken as i drammen du var? Prøver å finne noen i Oslo-Drammen området som vil si kjønnet før uke 18, og finner ingen

Gratulerer så stas!! Gøy med en liten prinsesse da❤️ etter alle bekymringer❤️

Gratulerer så mye :Heartred Stor stas med ei lita jente på vei da :) Her venter vi spent på ordinær ultralyd på mandag, har veldig lyst å få vite hvilket kjønn det er også :Heartred

Herregud...tenk så liten og perfekt, og bare 14 uker på vei. Det er et mirakel rett og slett :)...så fine bilder du har forresten, og gratulerer med at det blir ei jente <3

Back
Topp