Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke det sist jeg tok prøver. Hb var fin.Jernmangel?
Har hørt flere har vært det. Men vet ikke hva det kommer av. Hvordan sover du?
BT er fint. Er nok litt dårlig på måltider. Har ikke så veldig matlyst. Spiser når jeg blir skikkelig sulten.Spiser og drikker du nok, og til faste tider?
Nå begynner jo babyen å kreve mer og mer av deg og melken, og det tapper din kropp for resurser.
Har du lavt blodtrykk/blodtrykksfall?
Er i samma båt som deg mini er 11 uker imon og eg er så svimmel selv. Skall till legen nest uke.
Ekkelt ja. Blir svimmel visst eg bara snur hode fortSover stort sett greit. Ammer 2-3 ganger ila natta. Sover aldri på dagen.
BT er fint. Er nok litt dårlig på måltider. Har ikke så veldig matlyst. Spiser når jeg blir skikkelig sulten.
Det er jo så ekkelt. I dag går øynene i kryss omtrent.![]()
Sjekka dei jernlagre og? Eller tok dei berre hb? Det er fullt mulig å ha jernmangel (nesten tomme jernlagre) og likevel ha brukbar hb. Det betyr berre at kroppen er flink til å utnytte den siste lille resten. Eg har hatt tomme jernlagre og masse symptomer på jernmangel etter begge dei siste fødslane utan at hb har vore under normalområdet.Hadde ikke det sist jeg tok prøver. Hb var fin.