Rettigheter

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Ikke baby-relatert, men spør likevel. Har en sjef som ikke gjør det hun skal, enda hun minnes på ting gang på gang. Jeg mangler to vakter som skal legges inn i timelista( noe hun må gjøre), men det skjer ingenting. Jeg har sagt ifra så mange ganger nå og sendt flere mailer. Om to dager skal lønna kjøres. Jeg er avhengig av å få med disse dagene da jeg ikke har så mye utbetalt. Er det noe jeg kan gjøre hvis disse dagene ikke blir med på neste lønn? Har jeg noen rettigheter av noe slag? Jeg går konstant og irriterer meg over dette!

Har dere en sjef over der igjen som du kan kontakte? Om du har det så hadde jeg gitt beskjed om at du kommer til å kontakte vedkommende i morgen om det ikke er gjort.

Om du har kontraktfestet antall timer så skal dette følges, om du da har dokumentert mailer osv der du har etterspurt timer skal disse timene bli utbetalt... Ta det med sjefen over henne igjen...

Om du har kontraktfestet antall timer så skal dette følges, om du da har dokumentert mailer osv der du har etterspurt timer skal disse timene bli utbetalt... Ta det med sjefen over henne igjen...
Det er snakk om et par dager med kurs. Jeg er vikar bare. Sjefen hennes igjen er øverste sjefen i kommunen( helse og omsorg), så det blir liksom litt mye kjenner jeg.

Det er snakk om et par dager med kurs. Jeg er vikar bare. Sjefen hennes igjen er øverste sjefen i kommunen( helse og omsorg), så det blir liksom litt mye kjenner jeg.

Ok. Om dette ikke er kontraktfestet er det nok lite du kan gjøre desverre

Back
Topp