Høyt trykk

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som opplever høyt trykk ved tinningen på begge sider og svimmelhet?

Ble sikkelig svimmel så la meg ned og det kom et enormt trykk som fortsatt ikke har gitt seg. Er forresten i uke 34

Hm...ikke opplevd det, men om det ikke gir seg ville jeg ringt føden. Håper det gir seg snart!❤️

Hm...ikke opplevd det, men om det ikke gir seg ville jeg ringt føden. Håper det gir seg snart!❤️
Høres ikke godt ut, ville ringt føden! Håper det gir seg fort!

Skal på sykehuset i morgen, så ser det Ann, blir det verre utover dagen tar jeg selvfølgelig kontakt. Men skal spørre om det i morgen ☺️☺️ tenker at det kanskje at det kan ha noe med været å gjøre, det skifter jo så fort mellom sol og regn..

Skal på sykehuset i morgen, så ser det Ann, blir det verre utover dagen tar jeg selvfølgelig kontakt. Men skal spørre om det i morgen ☺️☺️ tenker at det kanskje at det kan ha noe med været å gjøre, det skifter jo så fort mellom sol og regn..

Jeg fikk akutt hodepine, skikkelig sterk hodepine, sist sv.skap. Trodde det var svangerskapsforgiftning, men viste seg å "kun" være en bihulebetennelse. Fikk antibiotika og ble kjapt bra.

Legg deg på ett kjølig mørkt rom og se om det gir seg litt, masse god bedring!

Jeg fikk akutt hodepine, skikkelig sterk hodepine, sist sv.skap. Trodde det var svangerskapsforgiftning, men viste seg å "kun" være en bihulebetennelse. Fikk antibiotika og ble kjapt bra.

Legg deg på ett kjølig mørkt rom og se om det gir seg litt, masse god bedring!

Jeg har hatt spor av proteiner i urinen en stund og har flere risikofaktorer for å få svangerskapsforgiftning så det er det jeg er mest redd for. Men takk for tipset har ligget nede på sofaen en stund nå og det har fortsatt ikke gitt seg men ikke svimmel lengre.

Tusen takk ❤️❤️

Hvordan går det med deg?:)

Det går veldig bra. Har vært på kontroll på sykehuset og både blodtrykk og urin er normalt :) hva trykket skyldes vet man ikke. Tok ul også han har har lagt seg ned i bekkenet og er festet så han er leveringsklar snart han! Haha :)

Det går veldig bra. Har vært på kontroll på sykehuset og både blodtrykk og urin er normalt :) hva trykket skyldes vet man ikke. Tok ul også han har har lagt seg ned i bekkenet og er festet så han er leveringsklar snart han! Haha :)

Så bra, både med deg og lille. Alltid godt med gode nyheter:)

Back
Topp