Hakkebakkeskogen-toget

Boblefrua

Forumet er livet
Noen som har vært med på turen? Likte barna det og hvor gamle var de?

Jeg var med min søster og hennes to barn på da 1,5 og 4,5 år, og de var rimelig fascinerte! :)

Må innrømme at jeg synes det var ganske kult selv også :P

Ja, i fjor og i år. Sønnen min digger det! Er 2,5 år nå. Også gøy for store barn og voksne :)

Takk for svar! Da bestiller jeg plasser :):)

Vi var for ett par uker siden. Han på 5 elsket det. Men han på 1,5 år som ikke kan sitte rolig fem sekunder gruet jeg meg til, men selv han satt i ro og klappet og sang og danset og STOE koste seg:)

Vi var i fjor med 6 åringen og hun likte det veldig godt (selv om mammaen og mormoren likte den enda bedre :p) hehe

Er det i dyreparken?

Må man bestille i forkant?
I dyreparken ja.
Man må ikke, men kan bestille plasser på toget til det klokkeslettet som man ønsker.
Tror det var 25 kr per person. Vi blir 7 stk, så greit å slippe kø :)

Er det mye kø slik at det lønner seg veldig å forhåndsbestille? Vi skal om 2 uker, men foreløpig usikker på hvilken dag - se an været først.

Er det mye kø slik at det lønner seg veldig å forhåndsbestille? Vi skal om 2 uker, men foreløpig usikker på hvilken dag - se an været først.
Ingen anelse:) Men kanskje andre som vet? Vi skal også om to uker, men vet hvilken dag.

Var der på onsdag. Null kø. Men var vel enda utenfor sesongen :p For var ikke kø noen plasser. Var deilig hehe.
Fikk tom parkering rett ved inngangen og da kom vi en time etter de åpna ;) Sesongen starter vel i morgen. Hvertfall var prisene dyrere i inngang da iforhold til når vi var der på onsdag.

Eldstegutten min, som da var tre og et halvt, og jeg tok det i fjor sommer, og vi likte det veldig godt, begge to :)

Back
Topp