Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra du skal inn og kanskje få noe som kan hjelpe deg. Det er slitsomt i lengden å ikke få nok søvn. De hormonene kan ta knekken på oss noen ganger og kroppen oppfører seg annerledes enn vi er vant til.Varmen og lyset påvirker nok meg også. Men har egentlig aldri vært plaget med sommer netter før. Dette er så plagsomt for jeg faller i ordentlig søvn kanskje ved 5 tiden. Også må jeg stå opp 7 for jeg har tidlig vakt på jobb. Og jeg fungerer jo ikke på jobb. Hakke sjans. Også er jeg utslitt før 8 på kvelden. Men kan jo ikke legge meg da føler jeg også blir jeg overtrøtt også er det i gang. Skal på kontroll på mandag så får høre med dem om det er noe jeg kan få for søvn.
Merkelig d skal være sånn for noen. Mens resten ikke merker noe. Er heldigvis ikke for alltid så er bare å bite tenne sammen litt til.Bra du skal inn og kanskje få noe som kan hjelpe deg. Det er slitsomt i lengden å ikke få nok søvn. De hormonene kan ta knekken på oss noen ganger og kroppen oppfører seg annerledes enn vi er vant til.
Jeg pleier heller ikke være plaget med varmen eller lyset, og jeg kunne vanligvis sovet gjennom en "atombombekrig" uten å merke noe, men nå reagerer jeg på ALT.
Jeg og sover fryktelig dårlig under stimulering. Enda verre etter el-sprøyten for da kommer disse syke drømmene på toppen av det hele.
Ja da har jeg virkelig noe å se frem til skjønner jeg. For en kjip bivirkning om det er det jeg kan kalle det.Samme her! Våkner hundre ganger hver natt og får ikke sove hvis jeg våkner grytidlig... Drømmer også rare drømmer. Verst etter ovitrelle syns jeg. Slitsomt .