Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo en typisk 1. klasse sekk. Her er den neongul, men den forbindes med årets førsteklassinger, og det er jo en ny liten milepæl for barna å ikke være minst på skolen lengre.Må den orange sekken pakkes bort? Jeg tenkte at han kunne bruke den ett år til..? Den er fullt brukbar.
Må den orange sekken pakkes bort? Jeg tenkte at han kunne bruke den ett år til..? Den er fullt brukbar.
Vi er også på leting etter ny sekk, og Bergans ble utelukket da den er altfor bred til den pitteliten ryggen hans. Beckmann virket bra, men jeg likte ikke st de små dekkene var fulle av barnslige motiver, kun sekken på 30 liter hadde relativt nøytrale mønstre.
Jeg har vært på utkikk etter Troll skolesekk, da den er testvinneren.
Er det noen som har prøvd den?
Må den orange sekken pakkes bort? Jeg tenkte at han kunne bruke den ett år til..? Den er fullt brukbar.
Den må pakkes bort ja.Skolen vil at kun 1. klassingene bruker den, så trafikanter og andre som ferdes rundt dem tydelig ser at dette er en 1. klassing. Gutten min vil uansett ikke bruke den mer, nå er den blitt for barnslig nemlig.
![]()
Vi er også på leting etter ny sekk, og Bergans ble utelukket da den er altfor bred til den pitteliten ryggen hans. Beckmann virket bra, men jeg likte ikke st de små dekkene var fulle av barnslige motiver, kun sekken på 30 liter hadde relativt nøytrale mønstre.
Slenger meg på den at det er litt kjedelig å bli tatt for førsteklassing når man ikke er det lengerMå den orange sekken pakkes bort? Jeg tenkte at han kunne bruke den ett år til..? Den er fullt brukbar.
Ikke skolesekken, men bhgsekken til Troll, gode sekker det hvertfllVi er også på leting etter ny sekk, og Bergans ble utelukket da den er altfor bred til den pitteliten ryggen hans. Beckmann virket bra, men jeg likte ikke st de små dekkene var fulle av barnslige motiver, kun sekken på 30 liter hadde relativt nøytrale mønstre.
Ja det er klart han skulle fått ny sekk når han blir større igjen, men mønstrer var litt barnslige til han nå. Det appellerte bare lite til han, dessverre. Men her var valget et motiv av en lynet-lignende bil, dinosaur-motiv og en dårlig tegnet tiger. Jeg så på han at han syns det var for barnsligMEn nå er vel de minste sekkene ment for de minste barna, som gjerne vil ha litt mønster da?Når de blir for gamle for mønsteret så er det jo på tide med ny sekk faktisk
hehe
Helt enig i at JEG ikke ville ha hatt en slik sekk, men gutten var stooorfornøyd med sin![]()
Ja jeg så dem på nett, men vil også prøve dem før jeg kjøper. De skulle ha de på obs, men det var kun modellen til eldre barnLikte Beckman sekkene jeg også, men ikke utseendet på dem nei.
Men tror vi lander på den uansett. Guttungen likte dem, så da spiller det ikke så stor rolle hva jeg synes.
Troll sekkene fant jeg på nett i hvert fall, men skulle gjerne fått prøvd en før vi evt handler.
Ja jeg har sett bhg sekken, den var helt genial syns jeg. Må bare finne en butikk som selger skolesekken daIkke skolesekken, men bhgsekken til Troll, gode sekker det hvertfll
Ja det er klart han skulle fått ny sekk når han blir større igjen, men mønstrer var litt barnslige til han nå. Det appellerte bare lite til han, dessverre. Men her var valget et motiv av en lynet-lignende bil, dinosaur-motiv og en dårlig tegnet tiger. Jeg så på han at han syns det var for barnslig
Men kan hende han bare må finne seg i det, hvis vi ikke finner noe bedre iløpet av sommeren da![]()