mage som kommer og går...?

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Hadde skikkelig tydelig kul på magen tidligere i uka (når jeg lå på rygg). Etter dette har magen tilnærma vært flat igjen. Ble liksom så glad når babykulen hadde kommet, og nå er den borte :( blir bekymra for at noe er galt. Noen som har opplevd det samme? Hørte hjertelyden i forgårs, men ikke når jeg prøvde nå...prøver å ikke bry meg noe om det siden det er såpass tidlig (10+6), men er jammen ikke lett!

Har lest om noen andre som har fått mindre mage når de er like langt som deg :) Er jo ikke babyen som lager magen nå, så er nok ingenting, men skjønner jo godt at du blir bekymret. Sender deg en klem <3

Helt normalt :) livmora er jo ikke kommet skikkelig opp av bekkenet enda. Bare vent. Noen mnder til nå, så kan ikke vente med å hilse på en flat mage igjen :P

Har lest om noen andre som har fått mindre mage når de er like langt som deg :) Er jo ikke babyen som lager magen nå, så er nok ingenting, men skjønner jo godt at du blir bekymret. Sender deg en klem <3
Magen er stor når jeg står, men det er for det meste luft :p men når jeg lå på rygg tidligere i uka var det tydelig livmora som lagde en skikkelig kul. Men nå er den borte :( Har vært gjennom tre svangerskap før så vet at det var livmora :) men kan ikke huske om jeg har opplevd at kulen plutselig blir borte igjen :/

Kan sannsynligvis ha vært luft eller et resultat av treg mage eller noe :)

Magen hos meg kommer og går Når jeg ligger☺️ Kommer kanskje litt an på luft, fulle tarmer/blære?☺️ Noen ganger ligger den som en kul på venstre side og andre ganger gjemt på
Midten☺️

Kan sannsynligvis ha vært luft eller et resultat av treg mage eller noe :)
Nei, var ikke luft eller treig mage. Har mye av det også da :p Var en kul helt fra symfysen og et stykke opp. Den var hard, ikke sånn luftkul. Huff, kjenner at jeg blir skikkelig engstelig :/

Nei, var ikke luft eller treig mage. Har mye av det også da :p Var en kul helt fra symfysen og et stykke opp. Den var hard, ikke sånn luftkul. Huff, kjenner at jeg blir skikkelig engstelig :/

Men hvis du er sikker på at det er livmora (og husk at fulle tarmer og luft også kan gi hard mage og presse livmora fram også), så forsvinner jo ikke livmora og innholdet uten at du blør. Den kan ikke krympe vekk.

Men hvis du er sikker på at det er livmora (og husk at fulle tarmer og luft også kan gi hard mage og presse livmora fram også), så forsvinner jo ikke livmora og innholdet uten at du blør. Den kan ikke krympe vekk.
Kanskje det kan ha vært kynnere som gjorde at den syntes godt? Var jo veldig tidlig, sist fikk jeg liknende mage i uke 11+3.

Back
Topp