Skallbekledning til barn

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Vi er en friluftsfamilie, og jeg har flere ganger kjøpt Bergans bekledning til kidden, som fungerer som skall.

Nå er jeg ikke så fornøyd med det lengre, det holder for dårlig mot både fuktighet/regn og slitasje.

Har dere tips til bedre kvalitet, hvilket merke? Eventuelt hvor det kan kjøpes?
Det må gå ned til 6/7 års størrelser

Polarn o pyret og Helly Hansen er et eneste jeg synd duger. Men viktig å vaske minst mulig.

Isbjørn of sweden, det aller aller beste av det vi har prøvd, hold kb helt tett da han gikk i naturbhg , fikk mye skryt for de klærne
Lille vanilje har salg på det nå

Vi har prøvd
Reflex
Bergams
Troll
Reima
Helly Hansen
++

Helly Hansen er det jeg har vært mest fornøyd med. Eldste er nå 8,5 år.

Det kan være lurt å velge noe som er vanntett og ikke bare vannavvisende.

Isbjørn of sweden, det aller aller beste av det vi har prøvd, hold kb helt tett da han gikk i naturbhg , fikk mye skryt for de klærne
Lille vanilje har salg på det nå

Vi har prøvd
Reflex
Bergams
Troll
Reima
Helly Hansen
++
Takk, dette må prøves. Har hatt votter av det merket før, og var veldig fornøyd.

Helly Hansen er det jeg har vært mest fornøyd med. Eldste er nå 8,5 år.

Det kan være lurt å velge noe som er vanntett og ikke bare vannavvisende.
Takktakk skal sjekke opp Helly Hansen, ser det er mange som har tipset om det.
Vi går alltid for vanntett, noe mindre enn det holder ikke til vårt bruk :)

Har HH her å :) veldig fornøyd.
Har fått er sett fra isbjørn of Sweden i gave, men for stort enda, men har hørt mye bra om det, så det gleder vi oss til å prøve.

Har også lest at Isbjørn Of Sweeden er bra. Skal prøve det etterhvert.
Har Bergans nå og det har fungert bra til vårt bruk. Men det er foreløpig ikke så ekstremt :)

Kan virkelig anbefales. Vi har brukt det i 6 år nå
Nå har jeg sett på det på nett, det var jo så lekkert! Ville bestille med engang, men de var utsolgt i hans størrelse. Det kan uansett vente til høsten, kanskje de kjører tilbud flere ganger eller på andre nettbutikker.

Har du også prøvd vinterklærne deres?

Har også lest at Isbjørn Of Sweeden er bra. Skal prøve det etterhvert.
Har Bergans nå og det har fungert bra til vårt bruk. Men det er foreløpig ikke så ekstremt :)
Jeg kjøpte nytt sett fra Bergans til jul, og tok det i bruk når det begynte å bli vår. Men det var stor forskjell på dette og fjorårets Bergans-sett, så jeg var veldig skuffet. Tidligere har jeg tenkt at Bergans var perfekt for han, men nå blir det vått med engang, han fikk hull i det uten at det skjedde noe spesielt, resten av stoffet ser helt utslitt ut etter første vask. Det virker rett og slett som om kvaliteten er dårligere :confused:

Jeg kjøpte nytt sett fra Bergans til jul, og tok det i bruk når det begynte å bli vår. Men det var stor forskjell på dette og fjorårets Bergans-sett, så jeg var veldig skuffet. Tidligere har jeg tenkt at Bergans var perfekt for han, men nå blir det vått med engang, han fikk hull i det uten at det skjedde noe spesielt, resten av stoffet ser helt utslitt ut etter første vask. Det virker rett og slett som om kvaliteten er dårligere :confused:
Det er ikke bra! En forventer jo mye mye mer fra en produsent som Reima!!

Nå har jeg sett på det på nett, det var jo så lekkert! Ville bestille med engang, men de var utsolgt i hans størrelse. Det kan uansett vente til høsten, kanskje de kjører tilbud flere ganger eller på andre nettbutikker.

Har du også prøvd vinterklærne deres?
Hr prøvd vinterdressen og bukse/jakke
Dressen er veldig smal i pssformen

Hr prøvd vinterdressen og bukse/jakke
Dressen er veldig smal i pssformen
Det er en stor fordel fra oss siden kidden min er så tynn. Så slipper han at alt henger og slenger på han

Det er ikke bra! En forventer jo mye mye mer fra en produsent som Reima!!
Ja det var en nedtur. Men har ifra min lokale friluftsbutikk fått høre at de har sluttet å ta inn Bergans pga for dårlig kvalitet i forhold til pris, så nå må jeg bare finne et nytt barnemerke :)

Back
Topp