Nei det er noe drittJa i allefall på kveldenPå natta med små som ikke sover, og i tillegg tar morgen klokka 5 er ikke såååå stas alene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er noe drittJa i allefall på kveldenPå natta med små som ikke sover, og i tillegg tar morgen klokka 5 er ikke såååå stas alene
![]()
Ikke lenge til. Fikk nok av å leie da heg gikk på videregående å bodde på hybel. Leide kun kort tid her før vi kjøpte.Heldiger så dritt å leie
vi hører de sykt godt.
Idag har vi vært vitne til tenåringskrangel, diskusjoner rundt middagen, de hadde besøk av noen som måtte diskutere det bunad temaet som har vært så omtalt i avisa.
Heldigvis reiser de på ferie i starten av juli*teller ned*
Ville tilstander blant fjortiseneGud så mye folk hyler på sånne ting
Den første som besvimte og ble frakter ut på båre ,ble fraktet ut ti min før alt startet
Så kjipt daOg plutselig bøtta regnet ned, og klærne hang ute til tørk ...
Tviler jeg påDu gjør deg jo godt på TV vil jeg tro![]()
Samme her. Gnir øyne og prøver å strikke rettTrøtt jeg nå
Det er jo skandaleJa! Så og oppleve et system som faktisk var verre er sjokkerende!!!
Og de skal ha nesten 200 euro!!!
Oh yes det er detVille tilstander blant fjortisene![]()
Ja det gjør de! Ødelegger hele opplevelsen ved slike ting!Jeg er ikke overrasket over hylingen men synes noen tar helt SV likevel
Oy... drukket lite da kanskje eller bare litt for ivrig.. ja er mye 14tisshylGud så mye folk hyler på sånne ting
Den første som besvimte og ble frakter ut på båre ,ble fraktet ut ti min før alt startet
Jeg også! Vi skjønner nok virkelig ikke hvor heldige vi faktisk er altså!Det er jo skandaleglad jeg slipper sånt!
Håper du får en god nattSå natta nå fra megHa en fin kveld videre
![]()
Æsj det er så typisk :/Og plutselig bøtta regnet ned, og klærne hang ute til tørk ...
TullemusTviler jeg på
Veldig forstyrrende egentligOh yes det er det
Mannen løp ut og redda mesteparten fra å bli vaska på nyttSå kjipt da![]()
Creed. Rocky oppfølgeren.Ja dere skulle ha filmkveldhvilken film ble det?
God nattTusen takk
Sliten gravid dame tilbake på hotellet nå .