Så koseligTakk. Så langt har vi vært på litt shopping og uteservering![]()
Hvem passer snuppa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligTakk. Så langt har vi vært på litt shopping og uteservering![]()
Mamma kom innom en tur så ikke helt avslapning endaDet er bra. Da kan du snart slappe av![]()
Alt for mye å gjøre etter jeg begynte å jobbe. Jobber kveldsvakter og er hjemme med jenta på dagtidOj, travelt for deg det da!
Har ikke merket noe spamming fra deg?Søren altså, BEKLAGER SPAMMINGEN.. Etter den siste oppdateringen så får jeg ikke opp alle innleggene min før jeg går helt tilbake og oppdaterer. Og den hopper på feil side og sånn.. skal prøve å bli flinkere å oppdatere 2 ganger.
Lurt med backupkanskje.. men må ha backup
Skjønner denvet ikke men hadde vært på overnatting hos henne natten før...sså virket stresset
Det var godtHøres deilig ut![]()
Heldige duuuGleder meg til taco nå kjenner jeg. Flere som skal spise/har spist det i kveld?
Joda, ikke vanlig akkuratDeilig å få mat servert da![]()
Høres ut som en herlig dagDa har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
God bedringnettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.
Er hun flink til å lage mat?Vi hadde svigermors pytt i panne![]()
Alle tre er i alle fall i seng nåHer sover heldigvis begge mine, men de er jo i minste kategorien da![]()
Takk. Det synes jeg ogsåNei, dere fortjener snart litt sommervarme synes jeg![]()
Ja, og det er jo ikke gøyjo men veldig dyrt
Tar innpåNeida er bare 1 time bak nå![]()
Sånn mer eller mindre. Her i huset. Ikke mamma da.Hurra for det
Alt bra med dere?
Den tiden, ja.Japp, midt i legging, og tacospising og filmtitting.
Da kn du slappe vDet må det
Sistemann gikk nå..
J mister mye nylig fra mobilenLurt med backup