Bursdagsgave til min bestemor

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hva kjøper man til en gammel bestemor på snart 90 år som har alt og prøver å kvitte seg med ting? :p

Hun har diabetes, så sukkerholdige ting er utelukket.

Hva med en opplevelse? Dra ut på middag, teater, kino eller noe slikt. Om hun bor på sykehjem så feks ta en tur ut med piknikkurv eller noe slikt :)

Her får bestemoren min gjerne middager eller turer ut i gave.
Digital fotoramme som dere skifter bilder på innimellom.

Hva med en opplevelse? Dra ut på middag, teater, kino eller noe slikt. Om hun bor på sykehjem så feks ta en tur ut med piknikkurv eller noe slikt :)

Hun ender nok opp med å nekte meg og betale:o :p så det beste er noe som er betalt på forhånd
Hvis ikke kunne det jo vært koselig å tatt henne med på en middag.

Hun bor i egen leilighet :)

Vet ikke. Men til min morfar som ve 82 så kjøpte eg scrapbook som jeg skulle lime inn gamle bilder så hn fikk plass til nye. Min farmor på 90 fikk album med bilder v alle barn, barnebarn og oldebarn og familie bilde

Hun ender nok opp med å nekte meg og betale:o :p så det beste er noe som er betalt på forhånd
Hvis ikke kunne det jo vært koselig å tatt henne med på en middag.

Hun bor i egen leilighet :)

Min bestemor fikk gavekort på spa og restaurant til bursdagen sin (ikke begge deler av meg altså :P ). Men hva med å ta henne med på en forestilling eller konsert om hun liker slikt?

Min bestemor fikk gavekort på spa og restaurant til bursdagen sin (ikke begge deler av meg altså :P ). Men hva med å ta henne med på en forestilling eller konsert om hun liker slikt?
Tror ikke hun har ro i rompa til å få med seg slikt:p hun skal gjerne gå litt hele tiden omtrent. Hehe

Men en slik digital fotoramme som noen nevnte kunne kanskje vært noe. Med litt bilder av frøkna. Så kan jo den oppdateres ved senere anledninger og :)

Hun har visst nok! tror hu håper på å ikke leve så mange år til, så hun driver og kvitter seg med alt :p

Det beste hadde vel egentlig vært noe man kan spise e.l, men syns det er vanskelig med en som har diabetes :confused:
Spiser hun sukrin feks?
Tror det er det min bestemor med diabetes kan spise, så blir laget desserter, kaker og vafler med det.
Lage små porsjoner hun kan ha i frysen og ta opp til kaffen?
Jeg lager ofte vårruller til bestemor. Ferdig stekt og i frysen så bare varmer hun de i stekeovn eller på pannen til middag.

Hun har visst nok! tror hu håper på å ikke leve så mange år til, så hun driver og kvitter seg med alt :p

Det beste hadde vel egentlig vært noe man kan spise e.l, men syns det er vanskelig med en som har diabetes :confused:
Skjønner:p Ikke lett når de er så "gamle".. Oldemora mi ble 97 år, vi strevde bra de siste årene hun levde.. Bestill en kake på et bakeri? De kan vel muligens tilpasse slik at diabetikere kan spise? :)

Handkrem, handsåpe, dine stearinlys om hun brenner lys, eller annet som brukes opp.

En opplevelse sammen med deg, f.eks et måltid dere lager sammen/du lager.
Et album med minner.
Fotbehandling e.l.
Lydbok.
Smykke med bilde av oldebarnet i.
:)

Gavekort på fotpleie er jo en ypperlig ting for diabetikere ;)

Hva med en liten flaske vin, det er det mormoren min ønsker seg når hun har bursdag. Hun er 89 år.

Back
Topp