Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
TakkSatser på at det gir seg før su er halvveis. Var fyllesyk hele forrige svangerskap..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSatser på at det gir seg før su er halvveis. Var fyllesyk hele forrige svangerskap..
Har bare et lite rosebed som må tasMå nok ta mer i morgen
Krysser fingrene for detJa det er det.
Håpe han sover bedre i natt
8,5mnd. Tror det ble litt mye grøt og melkEnig i den, satse på det er for mye god mat som gjorde utslaget på vesle magenHvor gammel er hun?
Er oppdatert nåNå ca...får inn å se
![]()
hihi viktig med egne meningerTviler ikke![]()
Men svigermor hun er her til i morgen ettermiddag..Jeg hadde kjøpt det med en gang jeg hadde fått || jeg
Skal hjem til mamma å rydde husOkei.
Dere har jo vært litt på ferie allerede. Mer planer?
Ja det var veldig kjedelig! Vi har liksom ikke pleid å gjort noe på St.hans, kun når jeg var yngre. Og når vi først bli bedd ned til sjøen med naboene her for å kose oss med et lite bål osv også får jeg ikke blitt med, det er så surt det!Kan anbefale Neonate! Rekker til evigheten og litt til bare den har "fri sikt"Ellers synes jeg litt synd på deg nå ja....
![]()
Mhm. Det er du så flink til ogsåEr lurt det![]()
En hel gårdsplass herHar bare et lite rosebed som må tas
Er ikke noe krise om jeg ikke klarer å holde meg på topp 20, men det hadde vært kjektSkjønner det da
Daftø igjenSkal hjem til mamma å rydde hus
Hytta
Sverige
Ja det er dethihi viktig med egne meninger
Får bare pusse godt før du drar ditSitter å gafler innpå med snop. Tannlegen i morgen. Jaja. Den tid den sorg.
Hvor ligger du nå?Er ikke noe krise om jeg ikke klarer å holde meg på topp 20, men det hadde vært kjekt
Ja elsker sjokoladeSjokolade er alltid en vinnerTakk for det
![]()
Nå ble det endelig stille herJa. Går fra vettet snart her
Pusser de godt hver dag, men tror minst 1 hullFår bare pusse godt dør du drar dit![]()