Handledag idag er det eneste. Kjøleskapet og frysern skrapa. Gubben drar på hyttetur imorgen og søstra mi skal være her. Jentehelg med henne og dattra miGå tur i skogen og St.Hans i kveld
Hva er dine planer?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Handledag idag er det eneste. Kjøleskapet og frysern skrapa. Gubben drar på hyttetur imorgen og søstra mi skal være her. Jentehelg med henne og dattra miGå tur i skogen og St.Hans i kveld
Hva er dine planer?![]()
God morgen til deg også, håper du får en kjempe fin dagGod morgen alle sammen! Ønsker alle en fin dag![]()
Å ja! Samt köp barnvagn og en Asia mat, stopper nok også innom et senter for hun trenger nye sko.Å ja det var IKEA??![]()
Gratulerer med spirenTakk for det![]()
Da får du duppe litt med snuppa idagKort men grei hvile. Føler meg overhodet ikke våken enda dog
De er hårreisende ille!Hvorfor er de så ille?
Høres ut som en koselig helg!Handledag idag er det eneste. Kjøleskapet og frysern skrapa. Gubben drar på hyttetur imorgen og søstra mi skal være her. Jentehelg med henne og dattra miså vi må handle inn litt godt
![]()
God morgenGod morgen
Da får du kose deg på shopping og på NAVÅ ja! Samt köp barnvagn og en Asia mat, stopper nok også innom et senter for hun trenger nye sko.
Men aller først svenske nav kl 10.00
Skal levere bekreftelse på at jeg er gravid![]()
Blir nok lite med skravling idag da![]()
God morgenGod morgenlille sov heeelt til 5:30 joo
selv om hun våkna 22 i går kveld og var våken i nesten en time
hoppa rundt i senga å var kjempe blid
![]()
God morgenGod morgen. Da er det straks avgårde til innskriving på sykehuset
. Bare få i oss litt frokost.
Da kan du ta det mer ro i helgen daNja blir rolig i helgen![]()
Ha en strålende dag søteduGod morgen alle![]()
Det skal jeg definitivtDa får du duppe litt med snuppa idag![]()
God morgen skjønne degGod morgen søte jenter
Hva skjer idag?
Jeg har ingen store planer, kun litt shopping![]()
God morgenGod morgen alle![]()