Det har du sikkert fortjentTok litt oppvask, nå fotbad og film. Tør jeg be samboer om massasje tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du sikkert fortjentTok litt oppvask, nå fotbad og film. Tør jeg be samboer om massasje tro?
Se kamp er min planDa tror jeg begge er i seng. Hva er deres planer for kvelden? Her er det strikking og litt tv.![]()
Var det tungt?Løpeturen var helt forferdelig i dag
Må nok det jaJepp, det må til![]()
Of courseHehe, du er en problemløser![]()
He he å jaVar det jeg tenkte meg![]()
Ja er jo det daNei, kjedelig det også![]()
Tror jeg skal prøve meg på en løpetur faktiskDa tror jeg begge er i seng. Hva er deres planer for kvelden? Her er det strikking og litt tv.![]()
Det er braJa, det var mye fine farger der
Måtte kjøpe rosa til storesøster også, men det ble noe turkis også![]()
Har fått med meg litt daHe he å ja![]()
Løpeturen var helt forferdelig i dag
Ja, er detEr du frisør?![]()
Godt han sovnet tilsluttHeldigvis sovnet han til slutt men av en eller annen grunn var han utrolig vanskelig å roe i kveld, bare gråt og skulle ikke ligge i sengen.
Skravle og strikke littDa tror jeg begge er i seng. Hva er deres planer for kvelden? Her er det strikking og litt tv.![]()
Full forståelse, den er vrienSliter litt med akkurat den![]()
Bra det, ikke jeg hellerNei får ikke håpe detJeg gjør i allefall ikke det
![]()
Var noe som var litt utplukket, så da ble det noe oransje til lillesøster. Var fint det ogsåDet er bra![]()
Feil dag for henne idagJa, og ikke nok med det så skulle hun løpe ut fra bhg også snubla hun og fikk sår inni hendene.. 5 min senere skjer det![]()
Du har det jaHar fått med meg litt da![]()
Oi, så artigOkei
Svigermor har 2 av 3 barn i mars og 4 av 6 barnebarn samme mnd![]()