det gjorde jeg ikkeKos deg på løpetur![]()
Ja det er detDet er lettvint og godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det gjorde jeg ikkeKos deg på løpetur![]()
Ja det er detDet er lettvint og godt![]()
Mitt eneste tips er å være tålmodigSliter med å få jenta på 2år og 2mnd til å gå til ro.... hun har skiftet til vanlig seng, og holder showet gående i over to timer etter leggetid på det verste.... noen som har tips?![]()
Kjør på sier jegTok litt oppvask, nå fotbad og film. Tør jeg be samboer om massasje tro?
Enda bedreJa, likte den godt
Ikke så ille pris heller.
Hehe, du er en problemløserHehesnur bare mobilen eller hode jeg
keine problem
![]()
Var det tungt?Løpeturen var helt forferdelig i dag
Minste 18.juni, eldste 27.juni, mellomste i desemberEr gutta dine født tett?
Altså på mnd ikke år![]()
Ja, det var mye fine farger derEnda bedre
Syns det er gøy når barn får på.seg litt farger. Her skal hun selv helst ha rosa![]()
Er du frisør?Veldigogså koselig å se kolleger igjen
![]()
Sliter litt med akkurat denMitt eneste tips er å være tålmodig![]()
Nei får ikke håpe detEr vel ingen som tar seg nær av det![]()
Ja uff, ikle godt å se, og hun hyla bare hun rørte på nesaStakkar Litagod bedring
Får sikkert noen timerJeg syns det hørtes lurt ut så sant du får sove i natt![]()
Bare avslapping, og litt husarbeid.Da tror jeg begge er i seng. Hva er deres planer for kvelden? Her er det strikking og litt tv.![]()
Ja, og ikke nok med det så skulle hun løpe ut fra bhg også snubla hun og fikk sår inni hendene.. 5 min senere skjer detNæmmen stakkars lille da!så uheldig!!
Han har det braSå godt å hørealt bra med lille?
OkeiMinste 18.juni, eldste 27.juni, mellomste i desember![]()
Hun sier han er søt og siden jeg ikke har fått kost med hun da hun har sovnet tidlig 2 dager så fikk jeg helt sjokk og frysninger når hun sa elsker deg når hun gikk idag og sa elsker deg mamma når jeg sa elsker deg awwwwGodt å høre hun tar det så bra![]()