Vi får se da på slutten av dagenJa, det gjør du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se da på slutten av dagenJa, det gjør du
Uff, så frustrerendeIrriterende unge som har begynt med noe nytt. Istedenfor å hyle store deler av kjøreturen så holder han seg stort seg rolig nå (endelig!!). Men nå skaper han seg når vi setter han inn i bilen istedenfor. Høres ut som vi mishandler han ide vi setter han i bilen og skal feste selene i bilstolen. Han vrir og vrenger på seg, hyler og skriker og nekter å sitte slik at det går lettere å få han i stolen. Får nesten minner om da jeg jobbet på psyk og de får gangene jeg var med å legge pasienter i belteseng:-(. Dårlig sammenligning men føler nesten jeg tvinger på han noe han ikke vil men han nesten må sies han er aaaaltfor liten enda til å være alene hjemme
Står ikke noe ennåJa, du får sjekke lokal avisen etterhvert
God ferie snuppa!!Under 1 time til jeg har ferie![]()
Ja.. Skulle ryddet her, nå sommer har sjangs men slitsomtGodt med lite planer
Hvordan var der på jobb?Har vært på jobb
Tenkte jeg skulle gi mannen litt oppmerksomhetHva skal du i dag?
Godt å høreDet har jeg hatt
Bare noen småting.Hva slags sommergave?
Takk for detTakk det samme til deg
Alt bra herTitter innom mens jeg har mulighetlillegutt er matglad og siden tlf ikke hører med i amming så rekker jeg ikke skrive så mye her inne. Hvordan går det med dere?
![]()
Skulle vært mer kjenner jrgDet gjorde deg nok godt
Det er detJa.. Skulle ryddet her, nå sommer har sjangs men slitsomt
Hatt en fin dag?Takk for det![]()
Så koselig daBare noen småting.
En liten gave de får når sommerferien begynner.
Eldste fikk "pluss pluss" og frøkna fikk pærlesett
God kveldGod kveldhopper innom for å høre hvordan dere har det? Skal snart legge baby
![]()
Veldig ekkeltUFF da, det er skummelt
Velkommen hjemHjemme fra jobb![]()
Hvorfor det!?Jeg er nødt til å lade litt opp
Kommer til å få en tøff høst ser det ut som