Juni - skravletråden

Irriterende unge som har begynt med noe nytt. Istedenfor å hyle store deler av kjøreturen så holder han seg stort seg rolig nå (endelig!!). Men nå skaper han seg når vi setter han inn i bilen istedenfor. Høres ut som vi mishandler han ide vi setter han i bilen og skal feste selene i bilstolen. Han vrir og vrenger på seg, hyler og skriker og nekter å sitte slik at det går lettere å få han i stolen. Får nesten minner om da jeg jobbet på psyk og de får gangene jeg var med å legge pasienter i belteseng:-(. Dårlig sammenligning men føler nesten jeg tvinger på han noe han ikke vil men han nesten må sies han er aaaaltfor liten enda til å være alene hjemme
Huff sånt er aldri morsomt og forhåpentligvis er det en kort periode! For har ikke alltid hvert sånn i bilsete dere har?

Herre min så herlig :D Tidlig krøkes ;) Kanskje hvis hun er med fysisk så blir hun mer sliten ;) Hehe:)
Haha ja her skal vi krøkes tidlig :p tror de kampsportgenene kom før hun poppa ut for hun sparka sykt mye til tider inne i magen, ble rett og slett sliten :p

Hvis far får viljen sin så begynner hun vel så fort hun kan gå :p det er hvertfall drømmen hans :p

Endelig ferdig på jobb :)
Å deilig å sove lenge :) Hva tenkte du til middag i dag?
Kylling i curry greie for skulle hatt det igår også kom naboen med ganske mye arabisk mat! Også lage chili con carne i kveld for imorgen ;)

Ja skal gå med dem, eller kona da for hun har mer kontroll og kan snakke grei engelsk, som er mer enn mannen kan ;)
Eldste jenta skal begynne på skolen i august og kan bittelitt svensk så prøver å passe på at hun hører det en del :)
De to minste skal i bhg, og får også plass etter sommerferien, men de har jo bare hvert på mottak frem til nå. Mannen der har fått gått litt på svensk kurs, men han trenger å gå der en stund for han måtte først lære seg å lese og skrive!
Bodde du i Sverige?
Bra de har begynt å lære seg språket litt, en fin fordel når hun skal starte på skolen ;)

Ja det er jo ikke det aller vanskeligste språket å lære? Norsk har jeg hørt er lett mtp lite synonymer ;)

Haha ja her skal vi krøkes tidlig :p tror de kampsportgenene kom før hun poppa ut for hun sparka sykt mye til tider inne i magen, ble rett og slett sliten :p

Hvis far får viljen sin så begynner hun vel så fort hun kan gå :p det er hvertfall drømmen hans :p
Ja da ligger det nok i genene ;) Om ikke det blir det så kanskje fotball eller annen kampsport ;) Stakkars, du måtte jo ha gleder deg ekstra til hun kom ut for å slippe å bli gul og blå på innsiden ;)
Min var rolig, men nå..:o nå er hun helt bajas :) Så vi meldte hun på turn :D
Men det er jo litt koselig for far da:) å være med datter på sport :)

Jepp

Og trøtt tydeligvis, hun sovna i vogna før jeg begynte å gå. Men går for min egen del og for hunden som jo må luftes
Godt med en luftetur. Har dere sommervær?

Back
Topp