Juni - skravletråden

Titter innom og håper alt er bra med dere her inne :) tiden strekker ikke til formum om dagen, men tenkte å titte innom så dere vet at jeg er her :)
Alt bra med oss :D kun N som ikke vil legge seg på kvelden og sårhet ved amming. Sårt at det er sånn men :/ blir bare å bruke skjold til sårene er leget også må jeg pumpe men klarer det. Mye bedre ammestart nå enn med storesøster :)

God morgen.

Det er første dag i ferien. Skoleferien.
Eldstemann skal på Sfo, mellomste er jeg ikke sikker på, men vi trenger ikke være noen plass 8.30, de har kjernetid fra hhv 9.30 i bhg og 10 på sfo

Titter innom og håper alt er bra med dere her inne :) tiden strekker ikke til formum om dagen, men tenkte å titte innom så dere vet at jeg er her :)
Alt bra med oss :D kun N som ikke vil legge seg på kvelden og sårhet ved amming. Sårt at det er sånn men :/ blir bare å bruke skjold til sårene er leget også må jeg pumpe men klarer det. Mye bedre ammestart nå enn med storesøster :)
Hyggelig å høre fra deg:) håper ammingen bedrer seg. Kos deg med familien din <3

Så stas ♡

Hun passer til en sånn jobb, er ei guttejente med masse feminine sider:)

Bra hun vet hva hun vil da, blir spennende til høsten :) Å nå har hun sommerferie :)
Så gøy :) blir spennende å se når han kommer :)

Ja det blir så spennende å se:)
Hvordan går det med deg da?

Back
Topp