Ja, men jeg prøver å finne det positive i Det modning!Usj da, kjipt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men jeg prøver å finne det positive i Det modning!Usj da, kjipt
Vi ser mye forskjellig, men gjengangere er komedier og krim. Akkurat nå ser vi elementary.Hvilke serier liker dere å se?![]()
Snart for meg også. 4 åringen våknet nå men mannen gikk. Håper hun sovner raskt igjen.. hvis ikke blir det ei lang natt.. igjenNå er det sovetid for meg !
God nattNå er det sovetid for meg !
Åja, aldri sett den før. Vi ser mye dramaserier. Men nå ser vi på Homeland daVi ser mye forskjellig, men gjengangere er komedier og krim. Akkurat nå ser vi elementary.![]()
Jeg tror det er normalt å kjenne på en slik følelse . Men, du trenger ikke ha det, du kommer nok fint til å klare å være mamma for begge toOvenfor barn nr 1.
Digger elementaryVi ser mye forskjellig, men gjengangere er komedier og krim. Akkurat nå ser vi elementary.![]()
Er bra det daJa, men jeg prøver å finne det positive i Det modning!
Sovnet hun?Snart for meg også. 4 åringen våknet nå men mannen gikk. Håper hun sovner raskt igjen.. hvis ikke blir det ei lang natt.. igjen
Tusen takkGratulerer så mye!
Hyggelig å høre fra degTitter innom og håper alt er bra med dere her innetiden strekker ikke til formum om dagen, men tenkte å titte innom så dere vet at jeg er her
![]()
Alt bra med osskun N som ikke vil legge seg på kvelden og sårhet ved amming. Sårt at det er sånn men :/ blir bare å bruke skjold til sårene er leget også må jeg pumpe men klarer det. Mye bedre ammestart nå enn med storesøster
![]()
Så stas ♡
Hun passer til en sånn jobb, er ei guttejente med masse feminine sider![]()
Så gøyblir spennende å se når han kommer
![]()
Hihi, Musemor klinger bedreHehe...
Kanskje heg heller skulle kaldt med biemor![]()
Det ville jeg gjortHmm kanskje jeg får vurdere det om det blir en mulighet
God morgenGod morgen!
Nå ligger jeg hjemme med oppkast og begynnende smerteanfall igjen så sambo er hjemme med mini i dag..![]()