Hun ble så glad når hun så han på skjermenJa, det må dere gjøre det er skikkelig stasjeg blir jo rørt når hun er så stolt
Hun har søkt tip, hun ønsker å bli anleggsmaskinfører![]()
Oi, det er tøft av hun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun ble så glad når hun så han på skjermenJa, det må dere gjøre det er skikkelig stasjeg blir jo rørt når hun er så stolt
Hun har søkt tip, hun ønsker å bli anleggsmaskinfører![]()
Spennende å se etterhvertVi får bare vente å sede er i magen enda
Mannen ser det ikke. Hadde ikke gidda å begynt på 1 episode for at han skal seJeg må begynne på nytt nå, for mannen vil også sehan prøvde seg på Game of thrones men ga opp
![]()
TakkSå koselig bilde
Ser du noen søskenlikheter?
Kjekt å slippeBle ikke IKEA,mannen tar det til uka
Var det godt?Ja gjorde det tilslutt
Du kan få strikke til miSitter og ser på strikkeoppskrifter, og er så lei meg for at jeg først lærte å strikke nå.
Er jo så mye fint til bitte små babyer
Hva skal dere der?Får komme oss til byen
Ja jeg var veeeeldig redd da hun sa "da er det opp til babyen som ligger der inne om dette blir bra eller ikke" siden det kommer an på hvordan de liggerSå fint. Bra dere er fornøyd. Har bare hørt om mange som har vært missfornøyd :/
Var helt greit detKjekt å slippe
Åå! Hva hadde jeg ikke gitt for å ha mamma til nabo<3 heldige du!Ja det har jegogså er hun naboen min
![]()
Det var detVar det godt?
Så triveligGod dag
Her er det bursdagsfeiring på rekke og rad![]()
Kanskje du plutselig kjenner noen som skal ha bittesmå babyerSitter og ser på strikkeoppskrifter, og er så lei meg for at jeg først lærte å strikke nå.
Er jo så mye fint til bitte små babyer
Ingen du likte?Kommode fra jysk ble det hvertfall ikkd
Så stas ♡Hun ble så glad når hun så han på skjermenHelt oppslukt
![]()
Oi, det er tøft av hunBlir spennende da
![]()
Så gøyTakk
Jepp, han har nesa til N men han har mer guttetrekk enn det N haddeMen ser mye likhet ja
![]()
Ikea på en lørdag er slitsomtVar helt greit det
Mest kaos og kø så koselig er det ikke