Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde tenkt å la ho være hjemme hos besteforeldreJa, det er helt innafor. Men det er ikke sikkert dere får så mye glede av turen. Storbyferie og små barn kan være ganske slitsomt.
Jeg heller jo veldig mot å ikke gjøre det, men da sier alle her at jeg er hysterisk. Men ville du gjort det når barnet blir eldre da?Jeg hadde ikke gjort det, men det er jo opp til hver enkelt.
Jeg heller jo veldig mot å ikke gjøre det, men da sier alle her at jeg er hysterisk. Men ville du gjort det når barnet blir eldre da?
Det er litt vanskelig å stå i mot presset. Kunne jo tenkt meg turen til London. Men skulle noe skje her hjemme er vi veldig langt unna. Jeg stoler på at besteforeldrene klarer å passe henne. Men du skjønner.,, skal skal ikke liksom.Det skal du ikke bry deg om!
Det er ditt barn, ditt liv, og du som skal sitte der borte og evt. kun tenke på hvordan det går hjemme, og bekymre deg, hvis du alt heller mot å ikke gjøre det.
Jeg har en sønn på 15 mnd, og han har kun hatt barnevakt én gang, i 1 1/2 time, da han var 11 mnd gammel, da pappaen og jeg spiste middag ute, 5 min unna.
Nå har han begynt i bhg, og er heldigvis klar for å passes litt, da han nå må venne seg til å være hos besteforeldrene sine litt alene noen timer innimellom, for at vi skal få det til å gå opp med studier og jobb.
Vi hadde allikevel fremdeles ikke dratt bort over natta, eller en helg,
Det får vente til han blir eldre, og forstår at vi kommer tilbake selv om vi er borte lenge av gangen, og er mer vant til barnepass.
Hvis vi hadde trengt tid for oss selv utover det vi har på kveldene nå, hadde vi heller latt besteforeldrene (eller andre han har like godt forhold til) passe, enn å reise bort, for vi hadde ikke klart å slappe av et sekund hvis vi var en flyreise unna..
Hva andre måtte mene om det, bryr oss forøvrig midt i ryggen.![]()
Det er litt vanskelig å stå i mot presset. Kunne jo tenkt meg turen til London. Men skulle noe skje her hjemme er vi veldig langt unna. Jeg stoler på at besteforeldrene klarer å passe henne. Men du skjønner.,, skal skal ikke liksom.
Hvorfor ? Har vært der tre og fire netter før. Får ikke nok av den byenGod tur men unngå mere enn 2 nettet i London.
Det var ikke noe med byen, men lite barn synes 2 dager er mye og 4 dager er så uendelig mere enn 2 dagerHvorfor ? Har vært der tre og fire netter før. Får ikke nok av den byenmen så klart annerledes med lillemor som venter hjemme.
Ja, det gjør de nok. Holder sikkert med to netter vekk da ja.Det var ikke noe med byen, men lite barn synes 2 dager er mye og 4 dager er så uendelig mere enn 2 dager
Du har et poeng. Det viktigste er at vi tar en avgjørelse vi er komfortable med.Å spørre inne på et forum, hvor veldig mange ikke har et liv utenom barna, er liten vits da du kommer til å få dårlig samvittighet for i å hele tatt ønske deg litt tid uten barnDet er opp til deg/dere hva dere vil og ikke ukjente mennesker.