Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 juliHvilken dato er termin?
Skjønte det, men her var kveldsmaten allerede i produksjon - av mannenHehe, nå tenkte jeg på vanlig pålegg da som skinke, kyllingpålegg osv![]()
Rund 24 egentlig. Men nå er tlf tom for strøm og ikke noe å se på tv så tror jeg legger meg nåNår pleier du å gå til loppekassa?
God natt!Nei.. har bare 5% igjen på tlf min. Får bare ta natta og lade så får vi skravles i morgen. God natt damer
Bra detSkjønte jo det når jeg kom inn hit![]()
Hehe de tlfbatteriene er ikke mye tessRund 24 egentlig. Men nå er tlf tom for strøm og ikke noe å se på tv så tror jeg legger meg nå![]()
God natt, sov godtNei.. har bare 5% igjen på tlf min. Får bare ta natta og lade så får vi skravles i morgen. God natt damer
Egg er da ikke så godt velJeg tror jeg må gå å koke meg litt egg![]()
God natt til degTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
Håper du får en fin turJa så det er vanskelig å passe seg egentlig for man vet aldri hva som blir for mye eller for feit mat egentlig. En dag kan jeg fint spise mye og feit mat uten å få smerteanfall, men hvis jeg gjør det samme en dag uken etterpå så plutselig kan jeg få smerteanfall.. Veldig kjedelig og irriterende! Skal jo også til Spania om 3 uker å der er det jo vanskelig å unngå feit mat, men skal pakke med meg voltaren og paralgin forte sånn at jeg kanskje kan redde dagene med det..
Gratulerer såå mye!Er visst det!
Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....
Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det![]()
Husker jeg ikke var helt fornøyd med sist sesong. Har sett så mye, så må liksom se den nye ogsåJa er detv
Her plukker jeg litt og litt iløpet av dagen. Mest når mannen er hjemme og kan ta ungene... da er det middagstid og rolig her somregelMen når ellers skal jeg gjøre det
Så ikke ut her da!![]()
Egg er godt jo, tidvisEgg er da ikke så godt vel![]()
Vi har forresten ikke igjen egg![]()
Sov godtGod natt![]()
Knekkebrød?Lyst på noe kveldsmat kjenner jeg.... forslag?
Det er barna, men jeg ammer jo så da gjelder det meg også.Det skjønner jegEr det du som ikke tåler melk eller barna?
Ja, sove og prøve å sy kanskjeFår finne på noe