Det er alltid greit å haDa har Jeg bikini
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er alltid greit å haDa har Jeg bikini
Du ogSov godt
GRATULERER!!!!!Du er nok gravid ja!
![]()
Er jo bra det daVarierer men gjennomsnittlig 10 da?
Spiller du selv også kanskje?Det gjør jeg
Ja det er detSå god grunn til å spise Sundt
Gratulerer så masse ♡Er visst det!
Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....
Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det![]()
Tar på å jobbe?Jeg er så trøøtt
Dårlig timing når formen ikke er topp selv :/Den er lei![]()
Egg kanskjeLyst på noe kveldsmat kjenner jeg.... forslag?
tusen takkHei og velkommen hit på babyverden![]()
Sett noen av dem?Å ja
Egg ser ut til å være temaet her inne nåLyst på noe kveldsmat kjenner jeg.... forslag?
Gratulerer så masse ♡
Er det første?
Håper det, foreløpig går det mest i å passe på at eldste ikke skader minsteMerker allerede at det er mye som skjerkan få mye glede av hverandre i oppveksta dine to da.
Har dere planer for ferien?Yes det må man
Men kanskje være forsiktig med klorin fortsatt?Jepp, på tide å legge seg i hardtrening![]()
Sikkert noen som har svart, men de er ikke med.Lov å spørre om norge er med i dette fotballEM da? Og om vi gjør det bra?![]()
Får du sove til natta da?Jeg har nettopp karret meg ut av min. Etter den natta som var sovnet jeg selvsagt når jeg la snuppa. Nå har mannen kommet, han hentet bilen som sto et annet sted. Får høre om han vil ha litt mat.
Han har jobbet for meg i kveld, han og pappa har kjørt noe jord hit og noen busker dit så jeg skal få et blomsterbed og mamma fikk buskene.
Hæ? Bruke vinterjakke mener du?Går det an å bruke allikevel ?