Nr vant du?Jamen har jo tatt din tid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nr vant du?Jamen har jo tatt din tid
![]()
Velkommen hitEr ny her i dag jeg...Ville bare si hei, og legge igjen et lite spor![]()
Første og fremst basseng til ungene siden det gamle er ødelagt, men blir å se etter det ogsåHva skal du shoppe?
Bikini??
Kanskje greit å droppe løpeturen da ja![]()
Kos deg på løpetur
Sove litt isteden da![]()
Ja jeg får detKos deg på sofaen
Noe spennende som er verdt å vente så lenge for?En jeg har ventet på siden maisendte purring forrige onsdag i dag fikk jeg svar om at den var sendt og at hun trodde jeg hadde mottatt den.. Så etter en stund fikk jeg melding fra posten som sa at pakken ble registrert i Oslo en halvtime etter forrige mail... Så ble sendt ca samtidig som hun skrev til meg. Stod forventet levering i morgen
![]()
Trenger vel ikke drtJa jeg får detligge å ha dårlig samvittighet isteden
![]()
Ja! Hadde hun hvert kynisk hadde jeg nok ikke jobbet der da heldigvisFlink sjef det
Så bare å begynne og øve, håpe på at hun har det skikkelig inne i løpet av et årstid?Tja, burde jo fikse det når de er 5-6??![]()
Det skjønner jegJa! Hadde hun hvert kynisk hadde jeg nok ikke jobbet der da heldigvis![]()
Hakke løpt på noen dager ! Og hadde bestemt meg at jeg skulle i dag ?Trenger vel ikke drt
Hei og velkommen hit på babyverdenEr ny her i dag jeg...Ville bare si hei, og legge igjen et lite spor![]()
Ja ja men sånn ble det ikeHakke løpt på noen dager ! Og hadde bestemt meg at jeg skulle i dag ?
Hvem vil egentlig vaske teppe hver eneste dag da?Jeg har ikke teppe under spisebordetnettopp pga søl
![]()
Så over halve dagen hadde gåttVar jo 3.5 t igjen
Skal du noe imorgen da?Hjemme fra avslutning , jeg er sliten
Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet for det da?Ja jeg får detligge å ha dårlig samvittighet isteden
![]()
Har lært at det er viktig med gode sjeferDet skjønner jeg
Joda gjør jo detGodt!
Men dere søler vel ikke så mye?![]()