Den er leiStoresøster med feber og lillesøster med tann på vei. De har allerede våknet flere ganger siden de la seg :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er leiStoresøster med feber og lillesøster med tann på vei. De har allerede våknet flere ganger siden de la seg :/
Det viktigste er å komme seg ut, helt klartTrondheimsmarka er flott!Er ikke så sprek jeg heller, men liker så godt å være ute i skog og mark
tempoet snakker vi ikke om
Har to, ei jente på 26mnd, og en gutt på 10mnd
hva med deg?
![]()
Min ordner strøm til varmekablene på badet hanGodt gjort. Jeg prøver å få mannen til å lage mat til oss,
Å jaBreaking bad og orange is the new black![]()
Har badet med mini og lagt unger... minsta er ikke spesielt enkel å legge for tidenGjort på i kveld du da?
Ja, og de gangene jeg ikke spiser det er 16 åringen på plettenSpiser du også? Jeg lager litt ekstra jeg, så spiser vi annenhver skjeikke hver gang da.
Å jaBreaking bad og orange is the new black![]()
Ligger i senga jehDet gikk fint
Nå henger jeg på vaskerommet mens jeg venter på at vaskemaskin skal bli ferdig så jeg slipper å gå ned trappen flere ganger i dag
Det er vi ikke neiLov å spørre om norge er med i dette fotballEM da? Og om vi gjør det bra?![]()
MJ spiser faktisk en del Baby grøt nå. Hun nekta da hun var baby men nå er det vist godt.Ungene ville lukte. De likte lukta i alle fall...
Ja, vi starta sent og fullførte fortDet viktigste er å komme seg ut, helt klartvi har ei som nettop ble 6 mnd
to ganske tette du da?
Lov å håpeHåper ukene går fort for din del![]()
Nei. Det burde jeg kanskje skjøntDet er vi ikke nei![]()
Han koker egg nåMin ordner strøm til varmekablene på badet han![]()
Jada, rett rundt hjørnetOj! har jo snart termin du! Må slippe til mannen mer!![]()
Er du sikker?Om han vil hjelpe til så la hamvi må ikke være superkvinner hele tiden.
Er ikke medLov å spørre om norge er med i dette fotballEM da? Og om vi gjør det bra?![]()
Nei, men de til 4 og 6 mnd er som regel gode. Havregrøt mmmKommer vel an på hvilken grøt da.
Ikke alle smaker like godt![]()