Godt gjort. Jeg prøver å få mannen til å lage mat til oss,Hehe, jeg kom meg i dusjen jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt gjort. Jeg prøver å få mannen til å lage mat til oss,Hehe, jeg kom meg i dusjen jeg![]()
Veldig!!Glad i turer i skog og mark ?
De er jo fine ogsåDe gjør nok det ja
Så bra. Gleder meg til det er vår tur. Baby grøt er så godtVirket sånn.
Lettere med sprayen når jeg må holde ho sittende i fangetHar kun brukt dråpene her.
Nja, er vel ikke alt som fenger...Du må da følge med![]()
![]()
Men stas med gaver daI grunn ikke![]()
Spiser du også? Jeg lager litt ekstra jeg, så spiser vi annenhver skjeSå bra. Gleder meg til det er vår tur. Baby grøt er så godt
Håper ukene går fort for din delDet er det ja
Ja, er ikke så sprek da. Men trives når vi kommer oss ut. Foreløpig bare vært der det er vognvennlig. Men nå er det ikke problem å ha lillemor i bæresele. Har Trondheimsmarka rett utafor stuedøra, så burde brukt den oftere. Hvor gamle er barnet/barna?Veldig!!Kjekt med små i sele eller meis
hva med deg?
![]()
Ungene ville lukte. De likte lukta i alle fall...Så bra. Gleder meg til det er vår tur. Baby grøt er så godt
Oj! har jo snart termin du! Må slippe til mannen mer!Det tror jeg du har rett i.. mannen blir så sint på.meg for jeg lar han aldri hjelpe meg. Jeg er så sta og skal klare alt selv..
Ja blir lettere og lettere på det visetMen på en måte lettere å gjøre ting også, for ho kan fint ligge å leke på gulvet mens jeg rydder. Så lenge jeg ser litt på ho og prater litt.
Det skjønner jeg. Ikke spesielt interessert i dråpene her, men det må jo til noen ganger:/Lettere med sprayen når jeg må holde ho sittende i fangetmen dråpene fungerer bedre.
Om han vil hjelpe til så la hamDet tror jeg du har rett i.. mannen blir så sint på.meg for jeg lar han aldri hjelpe meg. Jeg er så sta og skal klare alt selv..
Trondheimsmarka er flott!Ja, er ikke så sprek da. Men trives når vi kommer oss ut. Foreløpig bare vært der det er vognvennlig. Men nå er det ikke problem å ha lillemor i bæresele. Har Trondheimsmarka rett utafor stuedøra, så burde brukt den oftere. Hvor gamle er barnet/barna?
Kommer vel an på hvilken grøt da.Så bra. Gleder meg til det er vår tur. Baby grøt er så godt
Gjort på i kveld du da?Ja blir lettere og lettere på det viset![]()
Det er santNja, er vel ikke alt som fenger...![]()
Varierer men gjennomsnittlig 10 da?Er dere mange da?