Kjedelig altsåGår fort den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig altsåGår fort den
Kos deg på løpeturForsvant litt jeg ! Husarbeid er på gang ! Også er det løpetur etter det![]()
Noe du har bestilt?Jeg får vist pakke i morgen vist nok![]()
Oja hvilken matvarer ?Man kan fint leve uten den og det går som regel bra. Men kan være at man må være ekstra forsiktig med forskjellige matvarer da.![]()
Tok bare litt tidSå det![]()
Er deilig o blantDeilig å slappe av litt jaalenetid er ikke så verst
![]()
Jeg har ikke teppe under spisebordetDiskuterer med mannen over teppe under spisebordet! Jeg er den som vasker mest og jeg vil ha minst mulig tepper for noen må jo vaske dem samt gulvet under og er som regel ikke han! Han derimot forstår det ikke! Selv ikke med barn som søler hele tiden!
Sove litt isteden daBle ikke noe løpetur i dag, sovner nesten på sofaen![]()
Ikke egentligNoe du har bestilt?![]()
Premien din?Jeg får vist pakke i morgen vist nok![]()
Jeg holder med dgDiskuterer med mannen over teppe under spisebordet! Jeg er den som vasker mest og jeg vil ha minst mulig tepper for noen må jo vaske dem samt gulvet under og er som regel ikke han! Han derimot forstår det ikke! Selv ikke med barn som søler hele tiden!
Hei på degEr ny her i dag jeg...Ville bare si hei, og legge igjen et lite spor![]()
Kos deg på sofaenBle ikke noe løpetur i dag, sovner nesten på sofaen![]()
Var jo 3.5 t igjen
Så bra daJo gjorde det så de kommer tilbake på torsdag ikke fredagtror jeg skal klare det
Det var knall gøyDet høres gøy ut
Innimellom er fet det jaKjedelig altså![]()
Så bra daDet var knall gøy![]()