TakkTiden flyrGratulerer med 11 mnd
![]()
Alle sier "vent til hun begynner å gå da må du løpe etter henne" syns jeg løper nok nå jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTiden flyrGratulerer med 11 mnd
![]()
God morgenGod morgendet er ikke lenge igjen nå nei
![]()
Ja det er ikke bare litt å velge i..Ja likte den kombinasjonen, men brukte en evighet på å finne denVar jo så mange forskjellige stoff
![]()
God morgen.. tror ikke jeg har noen planerGod morgen jenter
Hva skal dere idag?
Klare ikke holde meg unne vettGod formiddag
Vi venter på deg her til du dukker opp igjen![]()
God morgen. Håper du får en flott dag på jobbGod dag damerTitter innom en tur nå for å si hei
I dag må jeg legge fra meg mobilen og få jobbet! Ha en fin dag alle sammen! Titter innom igjen om 4 timers tid
![]()
Ha en fin dag og ferie du ogsåHåper alle har en fin dag og god ferie til dere som har startet ferien![]()
Tenker det samme. Mi blir snart 9 mnd... skjønner ikke hvor tiden blir avGod morgennei tiden flyr
my baby is growing up
![]()
God morgenHeisann jenter![]()
Vet ikke enda, må kjøre å kjøpe jobb sko, også skal jeg prøve å vaske huset å løpeGod morgenhva skal du gjøre i dag?
Skal slappe av med frøkena... vi har nettopp stått opp. Så først skal vi spise mat. Så tar vi ting litt som det kommerVet ikke enda, må kjøre å kjøpe jobb sko, også skal jeg prøve å vaske huset å løpedu da ?
Det første året går sykt fortTenker det samme. Mi blir snart 9 mnd... skjønner ikke hvor tiden blir av![]()
Så deiligSkal slappe av med frøkena... vi har nettopp stått opp. Så først skal vi spise mat. Så tar vi ting litt som det kommer![]()
Prøvde meg på den saltvannssprayen, det er heller ikke videre populærtSamme her. Prøver å være flink å dryppe saltvann istedet.
Hei og hoppHeisann jenter![]()
Ja så langtHei og hopphar du en bra dag?
JaJa så langtdu da ?
Samme herDet første året går sykt fortsyns ikke det er lenge siden jeg gikk høygravid
![]()