Hvilken trille?

Den siste kanskje, så ut som stort handlenett :)

Tror eg hadde valgt no. 2

Nr.2.
Har trille fra samme merke og den har vært grei.
Maxi cosi setet til frøkna klikkes rett oppå. Så det den brukes til nå.

Skal ut å se på den på tirsdag viss de har den inne :D mye lettere å ha denne ned på tur enn den svære emmaljungaen :p
Det er det nok :) Jeg har City Cross og den er tung, jeg bruker den ikke til/fra bhg. Skal til syden og kommer til å ta med city minien. Lettere med små triller :)

Det er det nok :) Jeg har City Cross og den er tung, jeg bruker den ikke til/fra bhg. Skal til syden og kommer til å ta med city minien. Lettere med små triller :)
Ja det vill jeg tro :)
Jeg ser nå at scooteren til emmaljunga ikke er noe Serlig større enn trilla :/ må hvete noe jeg ser feil en plass :p

Ja det vill jeg tro :)
Jeg ser nå at scooteren til emmaljunga ikke er noe Serlig større enn trilla :/ må hvete noe jeg ser feil en plass :p
Hmm.. Men det kjenner du kanskje hvis du prøver den i butikken :) ? Om den virker tyngre.

Er det emmaljunga scooter du tenker på? Vi har hatt den som sovevogn i bhg, syns den er god å trille og:) minuset er at ryggen ikke går helt flatt, men det var ikke noe problem for eldste her iallfall.
Hadde den med mellomste :) den går jo ganske langt ned? Så de ligger jo så å si? Gjør den ikke eller husker jeg helt feil nå?

Veldig greit å kunne ha den stående i BHG å :) bedre å sette ei vogn til 3000 der enn ei til 10 000 :p hehe der var mannen veldig enig i :p så jeg får den vell :p
Ja, det er sant :) Jeg har en city cross fra 2013, kanskje verdt 3000 kr den og.. Tenker jeg bruker den i barnehagen. Den er så gammal at det gjør ikke så mye. Blir den herpet får jeg vel bare ta opp lån og kjøpe ny vogn :hilarious: Nei, jeg vet ikke hvor mye bare sportsdelen koster? Har sett britax/brio har noen til rundt 3000 kr.

Ja, det er sant :) Jeg har en city cross fra 2013, kanskje verdt 3000 kr den og.. Tenker jeg bruker den i barnehagen. Den er så gammal at det gjør ikke så mye. Blir den herpet får jeg vel bare ta opp lån og kjøpe ny vogn :hilarious: Nei, jeg vet ikke hvor mye bare sportsdelen koster? Har sett britax/brio har noen til rundt 3000 kr.
Har ikke peiling :/ tror det er understellet som er dyrest :/

Stod mellom nøyaktig disse to jeg og. Vi endte opp med Bangkok og den virker kjempebra (har ikke reist med den ennå). Lett å slå sammen, god plass i kurven, masse skygge og fotbrettet kan låses oppover ( tenker det er greit siden vår er så liten at hun ikke rekker frem dit ennå). Den ble ganske liten når man slo den sammen. Liker spesielt godt at man kan slå den sammen med en hånd og at den har bærehåndtak på siden. Da kan man faktisk slå sammen og løfte med barn på armen.

Back
Topp