Må jo nesten være det ja. Jeg finner det bare ikke ut.Noe som plager henne så hun ikke får sove da kanskje?
Stakkars lille gullet mitt, hun må jo sove.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo nesten være det ja. Jeg finner det bare ikke ut.Noe som plager henne så hun ikke får sove da kanskje?
Det må hun jo tilslutt jaMå jo nesten være det ja. Jeg finner det bare ikke ut.
Stakkars lille gullet mitt, hun må jo sove.
Tror det kommer til å gå fint. Og gleder meg på en måte til å sove mer enn en time i strekk før det er noeOi, det blir rart tenker jeg . Men det er bare godt altså![]()
Hr du mye igjen?Neida jeg skal få der ferdig![]()
Ååja da skjønner jegDu lager en løkke så drar du tråden gjennom slik at det former en ny løkke og strammer til. Slik gjentar man helt til ønsket lengde
Ja det er sant da. Først har mota seg oppJa, men kjipt når man allerede har kommet seg opp av godstolen![]()
Nå godtok hun puppen og sover såvidt i armene mine. Jeg tørr nesten ikke røre meg . Søte lille babyen min. Hun trenger jo søvnDet må hun jo tilslutt ja
Så braTusen takkHar hatt en herlig kveld
![]()
Ååh det kommer til å blii så fintHer er bilde av stoffet som jeg lovteVis vedlegget 183495
Han er vel meeeget klar for ferieGod morgn
Gjett om kb er klar for siste skoledag !
Jepp, ikke annet å gjøreVi får se da
Håper du har sovet godt?Fårvel sove litt jeg også da
God natt![]()
Har dere sovet godt jenter?Nå derimot er det natta for meg og. Overraskende tidlig.
Er et stykke fram til det daHehe, kjenner at jeg begynner å bli jeg åMen du har jo 10 års erfaring nesten
Du vil jo nå 200000 snart
![]()
Håper hun sover en stund nå daNå godtok hun puppen og sover såvidt i armene mine. Jeg tørr nesten ikke røre meg . Søte lille babyen min. Hun trenger jo søvn
Det er han jaHan er vel meeeget klar for ferie![]()
Er ikke det neiJepp, ikke annet å gjøre![]()
Bare gutter jaHehe, ja sånn kan skjeMen er jo gøy for barna tenker jeg
Har du bare gutter?
Ååh, så herligHer er bilde av stoffet som jeg lovteVis vedlegget 183495
Så slitsomtJeg går snart fra forstanden.
Den kvelden da jeg ammet og ammet var et forvarsel om natta.
Hun sover ikke mye i natt!