Nei du kan vel ikke detKan ikke gjøre det, da vil jeg ikke få sove![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du kan vel ikke detKan ikke gjøre det, da vil jeg ikke få sove![]()
Kanskje de lurer seg tilbake når rutinene hjemme kommer segDet er sant, savner jo endel av de som var aktive her før![]()
Blir nok det jaDa blir vi vel liggende likt som vanlig da![]()
Kjenner det gjør vondt inni meg bare tankenAltså om du absolutt ikke vil må du da si nei
God nattDa skl jeg etter mine beregninger ha nøyaktig 1.200 innlegg denne måneden så nå ER det natta![]()
Hihi, nei det går jo ikkeMen kan ikke gå nå, 5 innlegg fra nøyaktig 1.200 denne måneden![]()
Lå 70 innlegg foran degGjorde du??har ikke fått med meg det
![]()
Nam, det er snadderKjøttpudding, poteter, brunsaus og blomkål. Digg ordentlig middag![]()
Du er skravlebltteJa, var mange innlegg mellom oss i morges. Men ikke nå.
Blirnok mereVar ikke langt unna![]()
Er ikke det en del av hva du jobber med da?Men i motsetning til deg så jobber ikke jeg med det jeg er utdannet som![]()
Natta, nattaDa skl jeg etter mine beregninger ha nøyaktig 1.200 innlegg denne måneden så nå ER det natta![]()
Kan jo håpe på detKanskje de lurer seg tilbake når rutinene hjemme kommer seg![]()
Haha... tvangstanker?var 3 innlegg bak 7 plassen nåMen kan ikke gå nå, 5 innlegg fra nøyaktig 1.200 denne måneden![]()
Moro detBlir nok det ja
Jøss, skravlet bra igår du daLå 70 innlegg foran deg
Tviler i grunn på detBlirnok mere![]()
Det var vel godt tenker jegKjøttpudding, poteter, blomkål og brun saus![]()
Du har vel fått 5 til nåForsvinner snart, takk
Ja det kan deMen de store kan si ifra![]()