Får hun noe annet da?fast føde?
Kanskje hun trenger det![]()
Hun begynner forsiktig med grøt i løpet av uka. I morgen kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får hun noe annet da?fast føde?
Kanskje hun trenger det![]()
Du sjal innom meg å få drinkerKaffe? Kommer jeg langveisfra er jeg for det første ikke gravid lengre og da forventer jeg mer enn kaffe![]()
Hehe, tror du jeg trenger avvenningJa... men kan jo ikke risikere at du får depresjoner pga bv savnmå trappe ned gradvis
![]()
Ja, det skal vi
Vi skal jo møtes
Men det er jo du som bestemmer?!Fordi svigermor har tenkt å stikke av med småen så jeg ikke ser han på ca 3 dager..
En vakker dagJa, det skal vi)
Overnatting også?Du sjal innom meg å få drinker
Det syns jeg også15 mnd så jeg syntes han er for liten
Du klarer alt duSitter og fester trådene.
Etter det må jeg lære med maskesting, har sett en video på youtube så tror ikke det er så ille.
Hvertfall ikke siden jeg er ganske flink til å brodere
Jada klart detOvernatting også?![]()
Familie og venner kommer så klart først.Koselig å høre søte du
Men jeg føler jeg bruker litt for mye tid her inne..
Kjedelig daEr 0-0
Jeg skal lage dusker nå. Holder på å klippe til malerKlarte ikke jeg heller for kun kort tid siden![]()
Så flink .. burde sikkert det jeg også...
Joda du har anlegg for såntKlarte ikke jeg heller for kun kort tid siden![]()
Så søt du erJa tror du et sånn
Ikke alt, dersom du leser diskusjonen fra før i kveld, jeg klarer ikke å programmereDu klarer alt du![]()
Men hun må respektere ditt valg. Når de er så små forstår de ikke at de får se deg igjen litt senereMen syns det er vanskelig.. Hadde det vært opp til henne så hadde hun tatt han med seg k dag og jeg ikke hadde sett han før fredag..,![]()
Kan jo være at hun ikke blir mett nok siden hun våkner så ofteHun begynner forsiktig med grøt i løpet av uka. I morgen kanskje?