Må ikke detMå jo være det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke detMå jo være det![]()
Du blir nok ferdig skal du seLite motivasjon jeg også, og lovet bort et teppe til en baby med termin om sånn ca tre uker.... Speed UP, bare litt over halvveis
Det skjønner jegJa det er deilig![]()
Skravles senere daMå legge frøkna
Aktiv på den fronten. Populær kar?Ikke Valentin nei, jada hatt 2 etter det
Er det ny kjæreste?Yeye 4-5 uker uten kjæreste var visstnk for kb..
Kos deg på treningNei... må vel begynne å skifte sånn smått... skal på trening om 50 min... angrer på at jeg meldte meg på timen :/
Før eller siden blir jeg jo det. Går oftest fortere på slutten, når jeg ser enden liksom.Du blir nok ferdig skal du se![]()
Det hørtes veldig godt utI dag var det kyllingboller med tomatsaus og makaroni
Da får vi bare samarbeide da
Har en baby her som slett ikke vil sove....Plutselig ble det stille
Helt sikkertRegner med at det er det flere som driver med, ble litt mer stille her nå
Å nei da.Får hvile litt da
Med klesvask, skifting på senger o.lHva har du vært effektiv med?
Takk.Gratulerer med 5 år
Jada, men da må vi være en gjeng som er aktiveMen kan fint gå dersom vi får litt fart
Vi hadde ikke bil den gang vi bodde sentralt, men på den andre siden, da hadde vi heller ikke barnNei, det skjønner jeg godt, vi bor ganske sentralt og jeg er også helt avhengig av bilen min.
Det hjelper ikke på meg når jeg er trøttVann går fint![]()
TakkGratulerer så mye med de 5 første årene av mange![]()
Siden da teller man jo antall gifte år HahaKan du ikke heller bare rote litt og når de kommer si: "Hei, jeg rotet litt for dere slik at dere skal føle dere ekstra velkommen og slipper å gjøre det selv"![]()