Joda det synes du detIkke sp sikker på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det synes du detIkke sp sikker på det
Regner med at det er det flere som driver med, ble litt mer stille her nåJeg må legge barn først![]()
Hva har du vært effektiv med?Må jo være det![]()
Men kan fint gå dersom vi får litt fartOi, det var hårete mål!![]()
Det som er fordel med buss er at det er billigere og man slipper å tenke på parkering.Er ikke så veldig glad i det selv...
Tar det bare dersom jeg absolutt må
Ja det er deiligHurra for at du er ferdig
Tvinger seg framah.. ja da må det ryddes litt![]()
Det er nettopp hva de gjørHvorfor det, etter hva RonjaR sier pleier de å rote...
De stedene jeg pleier å dra er det lett å finne parkering og skal man noen steder her fra jeg bor tar det en halv evighetDet som er fordel med buss er at det er billigere og man slipper å tenke på parkering.
Kan du ikke heller bare rote litt og når de kommer si: "Hei, jeg rotet litt for dere slik at dere skal føle dere ekstra velkommen og slipper å gjøre det selv"Det er nettopp hva de gjør
Men føler at utgangspunktet må være bra![]()
Hehe, jeg vent ikke på sambo jeg heller. Jeg var langt uti sesong 2 når han plutselig ville se det så da begynte vi på nytt å se det sammen, men nå er det mest meg som følger med på detMannen har aldri nevnt at han ønsker å se det, han jobber forøvrig så mye at jeg hadde ikke gidda å vente på han![]()
Så kjedelig da!Har ikke barnevakt![]()
Jeg bruker som regel å dra til plasser der det er gratis parkering. Altså kjøpesentrene utenfor bykjerna.De stedene jeg pleier å dra er det lett å finne parkering og skal man noen steder her fra jeg bor tar det en halv evighet
Bor langt ute i gokk med dårlig buss forbindelse jeg så hadde ikke klart oss uten bilJeg bruker som regel å dra til plasser der det er gratis parkering. Altså kjøpesentrene utenfor bykjerna.
Får hvile litt daEr egentlig ganske sliten selv
Lite motivasjon jeg også, og lovet bort et teppe til en baby med termin om sånn ca tre uker.... Speed UP, bare litt over halvveisHar ingen strikke motivasjon og burde få ferdig skjørtet til MJ før fødsel. Dårlig kombinasjon![]()
Ikke Valentin nei, jada hatt 2 etter detHans valentin?
Har han vært fra henne, med en annen og tilbake igjen?
Nei, det skjønner jeg godt, vi bor ganske sentralt og jeg er også helt avhengig av bilen min.Bor langt ute i gokk med dårlig buss forbindelse jeg så hadde ikke klart oss uten bil
Vann går fintCola, te, sjokolade, frisk luft....???