Tvi Tvi, hvordan gikk det?Lykke til til meg som venter på tannlegen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi Tvi, hvordan gikk det?Lykke til til meg som venter på tannlegen![]()
Idag har mellomste bestemt lasagne, salat og loffDet har du rett iHva blir det til middag da?
![]()
Jeg klarer virkelig ikke den lyden og får vondt i øreneSå lenge man får bedøvelse så går det helt greit![]()
Å ta buss?Jeg bussasyns i grunn det er litt skummelt
Det er dereVi er veldig heldige![]()
Så flink han erGikk bra hos HS
9,7 kg og 76,5 cm, han er mindre enn de andre var på den alderen.
Han fikk vaksine uten å trekke en mine.
Snakket litt om utviklingen hans, og skal inn å sjekke den igjen når han er 18 måneder
Godt vi følger mammahjertet som nesten alltid har rettHer er det egentlig barnehagen som er mer bekymret enn med.
Ped.leder er ganske nyutdannet
Han er det.Så flink han er![]()
Han er ganske flink altså, bare litt fersk...Godt vi følger mammahjertet som nesten alltid har rett![]()
Jeg har en blødesykdom som gjør at de ikke vil stikke noe i ryggraden min for de ikke vet om de tar hull på sånne ting som gjør at jeg blør, derfor ingen form for spinalbedøvelseRisposer? Ja da må du forberede deg på andre alternativer daMen hvorfor ikke Epidural? Lystgass kuttet de med her også, det året jeg fødte N (2012). Hadde epidural jeg da, tålte ikke smerten til slutt så svimte nesten av.
Skrev det i innlegget over her, pga blødesykdom:/Hvorfor får du ikke spinal eller epidural?
Ikke noe ønske neiDet skjønner jeg, er sikkert ikke noe gøy å gå på overtid
Jeg så det.Skrev det i innlegget over her, pga blødesykdom:/
Vi var faktisk 7 par der i dagDet er dere![]()
Hehe..Ikke noe ønske neijeg er i grunn klar for henne nå jeg eller i morgen så jeg får sovet litt først
Liker du ikke sprøyter?Han er det.
Verre med hu mor, jeg ble skikkelig kvalm
Ja, og før. Jeg mistet veldig mye blod sist. Ble hasteoperert og måtte få akutt overføringJeg så det.
Regner med du da også får ekstra oppfølging dagene etter fødsel
Er virkelig ikke glad i dem, spesielt når de settes i barna mineLiker du ikke sprøyter?
Uff, så skummeltJa, og før. Jeg mistet veldig mye blod sist. Ble hasteoperert og måtte få akutt overføring
Ja, rett og slettHehe..
Det skjønner jeg.
Man blir utålmodig den siste tiden.