Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigJo men veldig realistisk...
Samme her med den den "du er alltid fin" på slutten derLitt tricky den der. En skal jo ikke være så opptatt av utseende og vise det for ungene, men jeg syns ikke det går an å ikke fortelle hvor fine barna er likevel.
Når fireåringen tar på seg kjole, skjørt eller noe annet for å pynte seg litt ekstra så sier jeg gjerne hvor utrolig fin hun er, men slenger på at hun er jo alltid vakker. Og om hun hun sier at nå ble hun fin, så føler jeg at jeg må presisere at hun er ikke bare fin når hun pynter seg og at hun trenger ikke ta på seg kjole for å være det. Knotete forklart.
Selv når jeg kler meg litt slaskete kan hun komme med komplimenter om hvor fin jeg er, og det gjør meg ganske glad.![]()
Jeg syns det er alt for tidlig å begynne å tenke på det når de er rett under 6 år gammel
Fy faen!!!!!!!!!!Det tror jeg vi alle synes. Men faktum er at på andre foreldremøte i første klasse fikk vi høre om jenter som synes de var tykke og ikke ville dusje med de andre. Helt normalvektige jenter forøvrig.
Signerer denne. Uten 8 åringen da .Kanskje litt drøy men desverre veldig sant og realistisk.
Har 8 åring og har hørt hvordan de kan være mot hverandre.
Det har feks allerede vært tatt opp at jentene slenger stygge kommentarer i dusj, osv. Utrolig trist at det er slik..