Det må du jo få tilTydeligvis. Håper på litt hvile innimellom da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du jo få tilTydeligvis. Håper på litt hvile innimellom da
Ja, gleder meg til Sengen. Men lovte mannen en episode elementary førstSå bra...deilig med en litt varm dusj før natta
Det er jeg usikker på enda jeg og. Jeg er på episode 8Ikke helt enig med met selv foreløbif om hva jeg synes
Jeg har litt over 20.000 siden mai i fjor og jeg er fornøydMai 2014 her
Skal tl på to jegDet er jeg usikker på enda jeg og. Jeg er på episode 8
Ja, alt unntatt tirsdag. Vi snakket om en hel dag i byen jeg og mannen nå. Om båten drar i morgen.Det må du jo få til
Det er bra skravlet detJeg har litt over 20.000 siden mai i fjor og jeg er fornøyd![]()
En hel dag blir nok koselug men slitsomtJa, alt unntatt tirsdag. Vi snakket om en hel dag i byen jeg og mannen nå. Om båten drar i morgen.
Burde du ikke sove?Skal tl på to jeg
Ja, greit å få unna de siste tingen til huset før minste mor kommerEn hel dag blir nok koselug men slitsomt
Burde jeg helt sikkertBurde du ikke sove?
Har vel ikke dabbet så mye av vel?Jeg startet bra første mnd så dabbet det litt av
Ja det er det nokJa, greit å få unna de siste tingen til huset før minste mor kommer
Jeg syns i grunn det. Til å være megDet er bra skravlet det
Enda godt detHehe, neida har lært her inne![]()
Joda i noen mnd så, hatt fler pauser ogsåHar vel ikke dabbet så mye av vel?![]()
HeheBurde jeg helt sikkert![]()
Liker du er aktivJeg syns i grunn det. Til å være meg
Lærer noe fornuftige tingEnda godt det![]()
Vi har kost oss på kino, men fy fader for en skummel film...Kos dere på kino