Ja til lillebrorBabynavn?![]()
Vi liker Ismael men vi begge liker Asim veldig godt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja til lillebrorBabynavn?![]()
Høres ut som en god ideJeg skal gå i dusjen.
Skravles etterpå
Veldig uvandt, med også veldig fintHva syns dere om navnet Asim?
Hehe fikk du skiftet på senga da?Skulle bare skifte på senga, så kom mannen....
Asim er vell kanskje lettere for barna og uttale ogJa til lillebror
Vi liker Ismael men vi begge liker Asim veldig godt!![]()
Og så ble det hopping i høyet istedenSkulle bare skifte på senga, så kom mannen....
Mangler bare bilde av ferdig resultat daDa er jeg ferdig med strikkingen.
Nå gjenstår det bare å feste trådene og maskestringene (må bare lære meg den først)
ja men burde egentlig venta littHehe fikk du skiftet på senga da?![]()
Og så ble det hopping i høyet isteden![]()
Ja blir jo ikke noe vanlig navn, storesøster heter AminaVeldig uvandt, med også veldig fint
Er ikke ferdig før trådene er festet, og fjeset er sydd på..Mangler bare bilde av ferdig resultat da
Kanskje jeg skal gjøre ferdig genseren min imorgen så jeg kan se på andre mulige prosjekt![]()
De lærer seg fort å uttale egne navn daAsim er vell kanskje lettere for barna og uttale ogmen var fine begge to
Haha, ja det kunne jo hvert lurt, han får skifte på senga igjenja men burde egentlig venta litt![]()
jaaaa
Haha uff, samme tabba hver gangHaha, ja det kunne jo hvert lurt, han får skifte på senga igjen![]()
Håper du blir ferdig til i morgen daEr ikke ferdig før trådene er festet, og fjeset er sydd på..
Kanskje i morgen
Får passe på å ikke hoppe du ogsåDa er det min tur til å dusje
TypiskHaha uff, samme tabba hver gang![]()
Hehe nei, han pleier som regel å holde seg unna. Vet at det er klesbrettingTypisk![]()
Kanskje han har en radar om når du er på soverommet og ikke skal sove![]()
Men det er ikke kun han som skal si det. Er jo mange andre barn han vil treffe ogDe lærer seg fort å uttale egne navn da
Men vi liker uansett Asim best![]()