Å meg ogsåOi, det er høyere enn meg, det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å meg ogsåOi, det er høyere enn meg, det
Det er utrolig stor forskjell. Jeg har en bror på 13 som kanskje er 155, og et søskenbarn på 13 som er nesten 170Stor forskjell på disse barna
Har ei venninne med datter som blir 11 i år, hun er. 169 nå
Artig daHun blir stadig spurt om hvilken klasse hun går i.
Og "lille" jenta min som har et helt år igjen i barnehagen (og dersom hun hadde kommet 3 dager over termin ikke 13 dager før hadde hun hatt 2 år igjen)
Hun er like høy som de laveste i klassen til eldsten
Har de sjekket hvor høy hun kommer til å bli?Å meg også
Deilig følelseNei da, bare et glass, men ferien er så nære at jeg kjenner den puster meg i nakken.
3 arbeidsdager igjen![]()
Så koselig, får håpe det skjer her også.
Her våknet mini flere ganger om natten tidligere, men nå våkner han kun 1 gang om jeg er skikkelig uheldig. Da står han gjerne i sengen og vil over til oss og sovner videre der. Burde vel strengt tatt lære han at han kan sove videre i egen seng også men blir fort til at han kommer over til oss. Våkner ofte i 5 tiden og sover gjerne kun til rundt 6 og da vil jeg gjerne ha den timen til med søvn![]()
Nevøen min var 170 da han var 14Det er utrolig stor forskjell. Jeg har en bror på 13 som kanskje er 155, og et søskenbarn på 13 som er nesten 170
Nei tror ikke detHar de sjekket hvor høy hun kommer til å bli?
Nja...Artig daingen ulempe å være høy
![]()
UFF da, det er kjiptNja...
Liv sliter med språket og er høy for alderen.
Har vært tilfeller hvor vi har møtt ukjente barn hun har begynt å leke meg.
Foreldrene til de andre barna har trodd hun er eldre og brått har de hørt henne prate.
Brått blir de veldig mer oppmerksom på henne og barna sine som om de lurer på hva som er galt med henne/er hun tilbakestående/kan hun utgjøre en fare for mine barn...
Noen ganger skulle jeg heller ønske hun var litt lav for alderen
Veldig, gleder meg masse selv om de første dagene kommer til å bli hektiske, men på en god måteDeilig følelse![]()
Hun merker det heldigvis ikke, men det stikker litt i mammahjertet mittUFF da, det er kjipt
Er nok ulemper med å både være lav og høy
Min nevø på 14 er 176Nevøen min var 170 da han var 14
Tar litt tid å navigere seg rundt her men kan da ikke bli stille nå som jeg endelig er tilbakeVi har akkurat sagt det er stille her
Ja har det
Du da?
Jeg elsker navnet hennes. Er hun oppkalt?Nja...
Liv sliter med språket og er høy for alderen.
Har vært tilfeller hvor vi har møtt ukjente barn hun har begynt å leke meg.
Foreldrene til de andre barna har trodd hun er eldre og brått har de hørt henne prate.
Brått blir de veldig mer oppmerksom på henne og barna sine som om de lurer på hva som er galt med henne/er hun tilbakestående/kan hun utgjøre en fare for mine barn...
Noen ganger skulle jeg heller ønske hun var litt lav for alderen
Skjønner detHun merker det heldigvis ikke, men det stikker litt i mammahjertet mitt
Det er omtrent det jeg forventer av eldsten når han når den alderenMin nevø på 14 er 176men pappaen er 190 da de er generelt høye på mannen sin side
Nå blir detnnok livTar litt tid å navigere seg rundt her men kan da ikke bli stille nå som jeg endelig er tilbake![]()
Nei da du gjør ikke detSliter litt mer skravlelysten i kveld