Juni - skravletråden

Stor forskjell på disse barna
Har ei venninne med datter som blir 11 i år, hun er. 169 nå
Det er utrolig stor forskjell. Jeg har en bror på 13 som kanskje er 155, og et søskenbarn på 13 som er nesten 170

Så koselig, får håpe det skjer her også:).

Her våknet mini flere ganger om natten tidligere, men nå våkner han kun 1 gang om jeg er skikkelig uheldig. Da står han gjerne i sengen og vil over til oss og sovner videre der. Burde vel strengt tatt lære han at han kan sove videre i egen seng også men blir fort til at han kommer over til oss. Våkner ofte i 5 tiden og sover gjerne kun til rundt 6 og da vil jeg gjerne ha den timen til med søvn:)

Ja det skjønner jeg.
Her og vil hu komme i senga våres av og til, og det hender jo (ofte) at vi gir etter. 4 stk i en seng blir ganske trangt :P
Dagen våres starter som regel alt i mellom 4-6, mest rundt 6. Har gitt opp å prøve på noe mer da jeg aldri klarer å få de begge til å sove videre uansett :rolleyes:

Artig da:D ingen ulempe å være høy:)
Nja...
Liv sliter med språket og er høy for alderen.
Har vært tilfeller hvor vi har møtt ukjente barn hun har begynt å leke meg.
Foreldrene til de andre barna har trodd hun er eldre og brått har de hørt henne prate.
Brått blir de veldig mer oppmerksom på henne og barna sine som om de lurer på hva som er galt med henne/er hun tilbakestående/kan hun utgjøre en fare for mine barn...
Noen ganger skulle jeg heller ønske hun var litt lav for alderen

Nja...
Foreldrene til de andre barna har trodd hun er eldre og brått har de hørt henne prate.
Brått blir de veldig mer oppmerksom på henne og barna sine som om de lurer på hva som er galt med henne/er hun tilbakestående/kan hun utgjøre en fare for mine barn...
UFF da, det er kjipt
Er nok ulemper med å både være lav og høy

Nja...
Jeg elsker navnet hennes. Er hun oppkalt?

Sliter litt mer skravlelysten i kveld

Back
Topp