Klart du skal detJeg skal hvertfall kose meg med den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du skal detJeg skal hvertfall kose meg med den![]()
Han ble 9 i marsOg din er 9 ikke sant?![]()
Det er jo ikke lurt?Har nok spist for lite
Ja har koset oss masseEr koselug det da
Men siden han ikke vokste noe særlig første 5 åra så har han litt å ta igjebStemmer det![]()
1 år eldre enn min daHan ble 9 i mars
Tenker du er rimelig kjørt nå daLekeland er stas
Vi har hatt barnebursdag.... 13 elleville 4 åringer![]()
Han har vel tatt igjen en del nå?Men siden han ikke vokste noe særlig første 5 åra så har han litt å ta igjeb
Jeg er virkelig ikke glad i Pepsi Max, men Cola Light/Zero derimotNei, det er jeg ikke enig i![]()
Er ikke det neiDet er jo ikke lurt?![]()
Det fortjener duNå gikk jeg i husmor streik.
Sendte mannen ut på kjøkkenet for å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen mens jeg selv tok et glass vin
Ja, de har det med å bli vanedyr disse små. Håper du får litt søvn i natt daJa han har en uvane der at sovner han senere enn vanlig så våkner han ditto tidligere også. Så ikke sjans i havet om jeg legger han senere en gang i blant med mindre det snur. Han er ett skikkelig vanedyr også så er vi litt sene med å få han i seng bruker han evinnelig lang tid med å sovne slik at han blir overtrøtt, sovner senere enn han burde og ikke sjans for at han sover ditto lenger neste morgen:-(. Skulle ønske at han var slik at sovnet han 1 time senere enn vanlig så sov han 1 time lenger neste morgen også. Men ikke funket til nå ihvertfall:-/
Han har det, men er egentlig mer spent på hvor høy frøkna blirDa har han jo noe å slekte på![]()
Det er lurtJa har koset oss masseprøver å nyte de siste mnd av permisjonen
Jepp, de er så glade når vi kommer på besøkBle det en tur til besteforeldrene?
Ja jeg er skutt nåTenker du er rimelig kjørt nå da
Hadde du leker å slikt for dem?![]()
Har vel fått det til med en og, men greit med 2Alltid greit å være to da ja![]()
Det har han men han lugger fortsatt bak i skjelettalderHan har vel tatt igjen en del nå?![]()
Sikkert en vanesakJeg er virkelig ikke glad i Pepsi Max, men Cola Light/Zero derimot![]()
MJ er også lagt. Er selvfølgelig fortsatt våken..Kb på vei i seng, tenker å følge etter snart