Ja jeg er ganske strengStakkars barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg er ganske strengStakkars barn
Hehe, håper ikke hun vekket lilleEn av dem var nettopp på do. Men så lenge ingen åpner døra og vekker hun som nettopp har sovnet og går rett tilbake i senga etter doturen er det greit.
(det ble akkurat avklart at det var nok eldste, for der åpna døra seg og mellomste sier hun må på do. Men så gå på do da og ikke fortell meg det. Bare gå, og tilbake i senga. Stille.)
Tviler ikkeJa jeg er ganske streng![]()
TakkSå herlig
Håper dere har hatt en fin dag!
Ja, til og begynne med så blir det vel kjedeligHihi, det blir nok deilig for dere![]()
Det er ei en kurvGodt du har startet![]()
Ja og vi har slitt så lenge med søvnen hans i tillegg.. er ekstra spent når lillebror kommer om en måneds tid hvordan det skal gå daKjedelig når det skal være sånn "/
Ah er det det jaDet er ei en kurv![]()
Syns vi har skravlet lite i helgenGod kveld alle sammen![]()
Ser dere har skravlet utrolig mye i helga.
Hatt en fin helg?
Det ser ut til å ha gått bra, så da lister jeg meg snart ut og ser til de andre før jeg håper å installere meg i sofaen med pc og strikketøyHehe, håper ikke hun vekket lille![]()
Hadde samme problem her også. Brukte rett over en time på å få mini til å sovne her. Håper hun har sovnet til nåSnuppa vil ikke sove.
Og det er jo vår feil.
Hun var veldig trøtt for to timer siden og vi antok det kunne bli sen leggetid pga søsken som var på vei hjem fra camping så hun fikk en liten lur. Det ble normal legging likevel, og.... Hun vil ikke sove.
Det vil ikke mellomste heller hører jeg. Og mannen skal på trening klokka åtte...
Fødebaggen ble til fødekurvAh er det det ja
Like greit detFødebaggen ble til fødekurv![]()
Hvor gammel var han igjen.Tilsvarer det 134/140?
Æsj, den størrelsen er eldste også ferdig med såvidt![]()
Så lenge det ligger på samme plass såLike greit det![]()
Ja det er lurtSå lenge det ligger på samme plass så![]()
Det var lurtNå gikk jeg i husmor streik.
Sendte mannen ut på kjøkkenet for å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen mens jeg selv tok et glass vin
Samme som minHvor gammel var han igjen.
Her bruker eldsten 140 nå
Ja det er det. Blir i allefall neste mndMangler 2150 ,det e ganske mange