Ja, det var veldig koseligSå koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var veldig koseligSå koselig![]()
Æsj, lov å spørre daHa ha nei takk
Er i grunn det men litt pesete å legge ta masse bilderVel, alltid greit med litt ekstra penger til ferien![]()
Håper den dukker opp oftere i uka som kommerKlager ikke PP det nei
Fortjener dine bekjente de da?Skal jeg vidde å legge ut klærne etter kb til salgs da tro eller bare gi de bort til kjente?
Er det snakk om mye?Skal jeg vidde å legge ut klærne etter kb til salgs da tro eller bare gi de bort til kjente?
Det er det jaEr vel roligere i helgen ja![]()
Han sovner ikke kjapt i armkroken til mannen da?Han sovnet heldigvis til slutt nå nettopp. Har vært inne en slik god periode hvor han har sovnet rimelig kjapt i armkroken min i sengen vår men nå når halsbrannen er ett h**** uten like så klarer jeg ikke ligge så lenge før den slår meg helt ut. Og da blir mini helt hyper om jeg setter meg opp
Veldig rolig i dag syns jeg.Det er det ja
Haha, samme her etter to dager med bursdagsfeiringKommer an på hvor godt plantet rumpene våres blir til sofaen når vi setter på serie og spiser restekake
Her jobber vi hardt for vondt i magen![]()
Så flink du erRyddet i dag, godt å få det gjort
Klart det er lovÆsj, lov å spørre da![]()
Takk for detSå gøy) gratulerer med gårsdagens 4 åring
Mannen er på jobb. Desverre..
Ja men ikke for varmt da håper jegHåper den dukker opp oftere i uka som kommer![]()
Det har jeg alltids men er dyre klær og hadde vært greit med litt ekstra kr egentlig
En god del jaEr det snakk om mye?![]()
Får se om jeg gidder i morgenDet skjønner jeg godt, da ville nok jeg prøvd å selge de
Æsj da, rutinekrøll er kjedelig!Snuppa vil ikke sove.
Og det er jo vår feil.
Hun var veldig trøtt for to timer siden og vi antok det kunne bli sen leggetid pga søsken som var på vei hjem fra camping så hun fikk en liten lur. Det ble normal legging likevel, og.... Hun vil ikke sove.
Det vil ikke mellomste heller hører jeg. Og mannen skal på trening klokka åtte...