Er ikke ferdig daSå flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke ferdig daSå flink du er![]()
Sånn passe er bestJa men ikke for varmt da håper jeg
Er vel sånn det er
Hvilke størrelser?En god del ja
He he godt spørsmålFortjener dine bekjente de da?
Får håpe de sovner snartSnuppa vil ikke sove.
Og det er jo vår feil.
Hun var veldig trøtt for to timer siden og vi antok det kunne bli sen leggetid pga søsken som var på vei hjem fra camping så hun fikk en liten lur. Det ble normal legging likevel, og.... Hun vil ikke sove.
Det vil ikke mellomste heller hører jeg. Og mannen skal på trening klokka åtte...
Har startet på rommet til kbDeilig det
Hvor har du ryddet?
Det er det jaSånn passe er best![]()
Håper det ja. Så jeg får litt kveld før jeg legger meg.Æsj da, rutinekrøll er kjedelig!
Håper de snart segner om![]()
Skjønner detSynes selskap både er koselig og morsomt, men jeg blir fort sliten av mye folk og følelsen av å alltid måtte ha kontroll på alt
Er ikke vant til at han jobber så nære hjemmet, så både ja og nei til at han jobber mye helgTakk for det
Kjedelig da, jobber han mye helg?![]()
8 -10 årHvilke størrelser?![]()
Flink du erHar startet på rommet til kb
Ryddet ute
Vasket klær
Ja det er det beste om de får en god og lang nattHåper det ja. Så jeg får litt kveld før jeg legger meg.
Eldste skal på kino med Sfo i morgen, mellomste kan være hjemme om hun er trøtt etter helga.
Men mest av alt må babyen sove!
Jammen påbegynt er bra. Jeg er ikke ferdig med fødebagen men den er påbegyntEr ikke ferdig da![]()
Hihi, det blir nok deilig for dereEr ikke vant til at han jobber så nære hjemmet, så både ja og nei til at han jobber mye helg![]()
Båten skal leveres på mandag eller tirsdag. Da skal ha så lenge fri at jeg blir vel lei av han![]()
Hva blir svaret?He he godt spørsmål![]()
Det må jo gjøresFlink du er![]()
Godt du har startetJammen påbegynt er bra. Jeg er ikke ferdig med fødebagen men den er påbegynt![]()