God kveldGod kveldhatt en fin helg ?
Hektisk helg her, gleder meg til å finne sofaen snart
Du gjort da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveldhatt en fin helg ?
Så kjedelig når det blir sånnSkikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Ha ha nei takkDet er deilig
Tar du en sjau her også?![]()
Klager ikke PP det neiDeilig når den titter fram![]()
Håper han sovner snartSkikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Han sovnet heldigvis til slutt nå nettopp. Har vært inne en slik god periode hvor han har sovnet rimelig kjapt i armkroken min i sengen vår men nå når halsbrannen er ett h**** uten like så klarer jeg ikke ligge så lenge før den slår meg helt ut. Og da blir mini helt hyper om jeg setter meg oppSå kjedelig når det blir sånn
Håper han sover fint nå!
Det tror jeg på
Tidlig kvelden da![]()
Skal jeg vidde å legge ut klærne etter kb til salgs da tro eller bare gi de bort til kjente?
Hun syns det var veldig stasSå moro da![]()
Har det vært en fin dag?
Helt greit,,mannen har vært på jobb så litt kjedelig.. du da?God kveldhatt en fin helg ?
Vel, alltid greit med litt ekstra penger til ferienSkal jeg vidde å legge ut klærne etter kb til salgs da tro eller bare gi de bort til kjente?
Skikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Så gøySøndag er familiedag
Her blåser mannen opp svømmebasseng som minstemann fikk i gave![]()
God kveldhatt en fin helg ?
Det har jeg alltids men er dyre klær og hadde vært greit med litt ekstra kr egentligHvis du har kjente som trenger litt ekstra klær er jo det bare fint.
Er vel roligere i helgen jaHar ikke blitt skravlet mye hellet
Er vel sånn det erHar vært veldig koselig ja
Slitsomt, men koselig.