Juni - skravletråden

Skikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Så kjedelig når det blir sånn:(
Håper han sover fint nå!

Skikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Håper han sovner snart

Så kjedelig når det blir sånn:(
Håper han sover fint nå!
Han sovnet heldigvis til slutt nå nettopp. Har vært inne en slik god periode hvor han har sovnet rimelig kjapt i armkroken min i sengen vår men nå når halsbrannen er ett h**** uten like så klarer jeg ikke ligge så lenge før den slår meg helt ut. Og da blir mini helt hyper om jeg setter meg opp

Skal jeg vidde å legge ut klærne etter kb til salgs da tro eller bare gi de bort til kjente?
Vel, alltid greit med litt ekstra penger til ferien :rolleyes:

Kjedelig når det skal være sånn "/

Back
Topp