Skal rydde littHva gjør du i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal rydde littHva gjør du i dag?![]()
Uff.. Jeg har heldigvis sluppet sykehusinnleggelse da, men noen ganger har smertene vært så vonde at jeg har vurdert å ta kontakt med de på sykehuset, spesielt i høst når jeg hadde 5 smerteanfall på under ei uke, det var vondt det!Det vil jeg tro
Søster ble lagt inn hver gang hun for anfallene var visst veldig ille
De er grusommeJeg klarer virkelig ikke disse stemmene på mikkes klubbhus
Godt å slippe innleggelse egentlig.Uff.. Jeg har heldigvis sluppet sykehusinnleggelse da, men noen ganger har smertene vært så vonde at jeg har vurdert å ta kontakt med de på sykehuset, spesielt i høst når jeg hadde 5 smerteanfall på under ei uke, det var vondt det!
Spesielt Reptus von RuppDe er grusomme
Oi, høres virkelig ikke bra ut.Uff.. Jeg har heldigvis sluppet sykehusinnleggelse da, men noen ganger har smertene vært så vonde at jeg har vurdert å ta kontakt med de på sykehuset, spesielt i høst når jeg hadde 5 smerteanfall på under ei uke, det var vondt det!
Selvfølgelig, god plassSå koselig
Kan vu komme?
Vært forsiktig daHan gjør dessverre ikke det, flyet går fra gardemoen 15.30 så han er ikke hjemme før i 17-tiden. Men heldigvis er jeg smertefri nåSnuppa er i seng så skal det vaskes her hjemme
![]()
Så kjedeligHar alle en fin søndag? Her har vi ei lita frøken son syns dagsoving er oppskrytt.
Her har mannen og de yngste akkurat dratt på bursdag, og eldste holder på med ett eller annet oppe.Har alle en fin søndag? Her har vi ei lita frøken son syns dagsoving er oppskrytt.
Ja sant det, men av og til så skulle jeg ønske fikk noe som tok smerten vekk med en gang å det har de nok kun på sykehuset.. Har fått smertestillende av legen, men ikke alltid de funker..Godt å slippe innleggelse egentlig.
Er jo et styr å bli lagt inn når man har barn
Ja det er gallestein jeg har og det er vondt.. Skal operere vekk galleblæra til høsten en gang, og da er jeg endelig smertefriOi, høres virkelig ikke bra ut.
Noe som kan fikses?
Skal detVært forsiktig da![]()
Takk for det. Hva gjør dere påGod morgen
Takk det samme til deg
Så kjedelig.Ja det er gallestein jeg har og det er vondt.. Skal operere vekk galleblæra til høsten en gang, og da er jeg endelig smertefriHatt dette siden juli i fjor..
Kommer nettop inn døren nå. Har vært ute i flere timer. Lekt på lekeplassen, vært i skogen, hilst på dyrene m.m.Samme til dere
Hva for planer har dere i dag?
Godt det daVi skal bare slappe av. Ingen planer denne helgen
Så kjedelig daHar alle en fin søndag? Her har vi ei lita frøken son syns dagsoving er oppskrytt.