Nedtelling til uke 20!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Da har flere bikket uke 12, så da starter jeg en tråd med nedtelling til uke 20 :) bare å telle før uke 12 også :)
 
Last edited:
Hvorfor nedtelling til uke 20. Er vel bare de som har termin helt tidligst i januar som har bikket enda. Har termin 9. Januar og har fortsatt 5 dager igjen.
Jeg har termin 27 desember, men kan komme i januar. Og uke 20 er man halvveis :) jeg syns det er kos å ha delmål å se frem til etter uke 12 også. Og det er helt valgfritt om man vil være med :)
 
Litt deprimerende for de som ikke har kommet seg til 12 uker..
Altså. Det kan være en hel mnd forskjell på terminen her inne. Må vel være lov for de som har kommet over uke 12 å få lov å telle videre? Jeg har selv termin 27 desember og har måtte selv vente i 3 uker på desember 2016 forumet fra den første kom over 12 uker til jeg var der selv. Syns heller ikke det blir riktig at andre må vente til alle er over 12 uker. Vi er i forskjellige uker og sånn er det. Da får man heller fokusere på 12 ukers nedtellingstråden som jeg selv gjorde og glede seg til å komme over i den andre. Syns det er trist at man skal lage noe ut av ingenting og nesten gi folk dårlig samvittighet og ødelegge litt av gleden for å ha bikket 12 uker! Noe mer diskusjon ang dette tar jeg ikke. Da får dere ta det opp med moderator.
 
Hakke bikke 12 uker, men bare et par dager igjen :) så 8 uker og 2 dager :)
 
Altså. Det kan være en hel mnd forskjell på terminen her inne. Må vel være lov for de som har kommet over uke 12 å få lov å telle videre? Jeg har selv termin 27 desember og har måtte selv vente i 3 uker på desember 2016 forumet fra den første kom over 12 uker til jeg var der selv. Syns heller ikke det blir riktig at andre må vente til alle er over 12 uker. Vi er i forskjellige uker og sånn er det. Da får man heller fokusere på 12 ukers nedtellingstråden som jeg selv gjorde og glede seg til å komme over i den andre. Syns det er trist at man skal lage noe ut av ingenting og nesten gi folk dårlig samvittighet og ødelegge litt av gleden for å ha bikket 12 uker! Noe mer diskusjon ang dette tar jeg ikke. Da får dere ta det opp med moderator.

Enig :) !! Er jo bare gøy! Skjønner ikke vitsen med å alltid lage en sak ut av noe som absolutt bare er for morroskyld.. Det er jo gøy uansett hvor langt man er på vei med nedtellinger, så slaaaapp av!! :)
 
Back
Topp