Vi hadde liftgardiner før, men mannen er 193 høy så det skjermet utsikten hans :/Vi har persienner nå,de skal ut
Nå har jeg kjøpt lameller,de har bare ikke blitt hengt opp enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde liftgardiner før, men mannen er 193 høy så det skjermet utsikten hans :/Vi har persienner nå,de skal ut
God nattGod natt jenter![]()
Sov godtGod natt alle sammen![]()
Yes det stemmerÅja, uavgjort?
Fint med lamellerVi hadde liftgardiner før, men mannen er 193 høy så det skjermet utsikten hans :/
Nå har jeg kjøpt lameller,de har bare ikke blitt hengt opp enda.
God natt og sov godtGod natt alle sammen![]()
Ja, jeg syns det. Mannen var mer uenigFint med lameller
Det hadde nok min også værtJa, jeg syns det. Mannen var mer uenig
Bra vi vet bedreDet hadde nok min også vært
Min tur om ca 50 min..Var godt å finne senga
Ble ikke så rolig å stille som jeg håpet. Først våknet mini.. da hun endelig sovnet våknet hun andre og begynte å skrike så mini våknet igjen... så da var de begge oppe.. tok en stund før de begge sov igjen.. men nå sover de beggeDeilig da!Sambo er heller ikke hjemme så jeg skal kose meg med sjokolade og fortsette på boka jeg holder på med, og kanskje spille litt Sims 4 seinere
![]()
Men det er jo litt nyttig. Har hentet pakke jeg også i dag... myggnettingen og litt små stasj som jeg bestilte kom i dagFikk hentet pakker
Ble mye styr med jentene så hadde hendene fulle :/Men hvor er folket?
Trenger flere innlegg
Ja det er en herlig rase. Veldig sosial og koseteÅååh....nydelig rase![]()
Du går for 80.000 likevel denne mnd skal du se77.800 innlegg
God natt og sov godtGod natt jenter![]()
Njaaaa... tar jo noen timer å gå igjennom ikea ogsåJajja, en dagstur det vel![]()
God nattNei, nå er det natten. Sov godt![]()